Colaflasken Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 (endret) Hei Siden vi har fått nye achievements og mange er ganske vanskelig så lurte jeg på om det fantes en "crack" eller en komando i console for og lure steam til og tro at alle er løst ?? Eller værtfall gjøre sånn at det går an og bruke cheats når du løser en achievement?? Mvh Colaflasken Endret 10. mai 2008 av Colaflasken
DeadManWalking Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Ikke bruk ordet crack her på forumet, det er fy fy. Ikke at det er logisk, det er bare diskusjon.no. Du vil ha en cheat ja til spillet ditt? Cheat er ikke en crack altså, og så lenge juksingen din ikke går ut over andre er vel dette strengt tatt lov? Juksing lokalt er lov.
Colaflasken Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Skrevet 10. mai 2008 (endret) Ikke bruk ordet crack her på forumet, det er fy fy. Ikke at det er logisk, det er bare diskusjon.no. Du vil ha en cheat ja til spillet ditt? Cheat er ikke en crack altså, og så lenge juksingen din ikke går ut over andre er vel dette strengt tatt lov? Juksing lokalt er lov. Er vell ikke ulovelig ?? Håper ikke det... Viss det er det så beklager jeg Men er det noen som har noe som kunne ha hjelpet meg ?? Vill så veldig prøve det nye våpenet til medic i tf2, og de achievement'ene er ganske kinki noen av dem !! Endret 10. mai 2008 av Colaflasken
DeadManWalking Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Det du er ute etter er lovlig, bare ikke bruk ordet crack i tittelen, da stenger moderatorene tråden før de leser innlegget. Tror de er redd for noe.
Colaflasken Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Skrevet 10. mai 2008 Det du er ute etter er lovlig, bare ikke bruk ordet crack i tittelen, da stenger moderatorene tråden før de leser innlegget. Tror de er redd for noe. hehe, ok :}
fatalicus Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Det er ingen måte å gjøre det på nei. Litt av grunnen til det fordi achievements er bundet opp mot steam/live (avhengig av hvilken platform du spiller på). Og hvorfor vil du egentlig gjøre det? skryte? "creds"? Du oppnår ingenting via achivements, og du får ingen ekstra ting.
Colaflasken Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Skrevet 10. mai 2008 Det er ingen måte å gjøre det på nei. Litt av grunnen til det fordi achievements er bundet opp mot steam/live (avhengig av hvilken platform du spiller på). Og hvorfor vil du egentlig gjøre det? skryte? "creds"? Du oppnår ingenting via achivements, og du får ingen ekstra ting. Oppnàr ingenting? Lenge siden du har spilt tf2 hører jeg
fatalicus Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Jeg har aldri spilt TF2, men jeg har spilt HL2, og siden denne delen av forumet er for HL, så antar jeg at det var det det er snakk om.
Colaflasken Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Skrevet 11. mai 2008 Jeg har aldri spilt TF2, men jeg har spilt HL2, og siden denne delen av forumet er for HL, så antar jeg at det var det det er snakk om. Ok For og forklare litt så får du da nye våpen for hvor mange achievements du har greid Så jeg oppnår egentlig ganske mye
Zlash Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Den exploiten som gav alle achievements i TF2 ble fjernet en dag etter medic patchen. Så må nok gjøre det på gamle måten
Colaflasken Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Skrevet 11. mai 2008 Den exploiten som gav alle achievements i TF2 ble fjernet en dag etter medic patchen. Så må nok gjøre det på gamle måten Kjipt
Frohman Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Unnskyld, men det er vel strengt tatt ulovlig så lenge cheaten gir deg fordeler over andre, noe det nye våpnet gjør, om jeg ikke tar feil?
Zeph Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Å jukse seg til fleire våpen gjev deg riktignok ein fordel som alle andre også kan få, men sidan du skal utføre ein handling for å få tilgang til det er det å sjå på som juks. Det kan samanliknast med kjøp av gull i World of Warcraft. Hjelp til juks i onlinespel som gjev deg ein urettmessig fordel ovanfor dei andre er ikkje tillatt på dette forumet, tråden blir difor stengt. Reaksjoner tas på PM, ved å rapportere eller kome med ein kommentar i kategorien Tilbakemeldinger om forumet.
Anbefalte innlegg