Gå til innhold

Når og hvor? Nedlasting av AoC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okay, jeg har muligens gått glipp av noe informasjon, men når og hvor vil det bli mulighet til å lastened AoC til de som har forhåendsbestilt spillet?

Takker for svar >.<

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På aoc forumet nå så viser de screenshots av nederlendere og tyskere som har fått lov til å begynne å laste ned. Så noens tanker er at de slipper ut linkene i puljer for å avlaste serverne litt. Det er også sagt at vi skal få lov å laste ned fra klokka 19 ikveld. Men alt er rykter og veldig lite informasjon fra funcom selv. Så du må nok bare vente og se.

Linken til å laste ned skal være når du logger deg inn.

Skrevet

Nå er kl over 19.00. er det noen som kan si meg om nedlastinga har begynt? Eventuelt gi link. Har ikke fått noe link på når jeg logger inn på min account

Gjest medlem-105082
Skrevet

De har ikke sagt noe om klokkeslett, men siste informasjon fra Funcom var at den vil bli lagt ut i løpet av dagen eller i løpet av morgendagen.

Skrevet

beklager for det dumme spørsmålet som jeg selvfølgelig burde vite svaret på, men hvor er det denne klienten blir lagt ut? : s finner ikke noe info om det på verken ageofconan.com eller community..

Gjest medlem-105082
Skrevet

En link vil bli lagt ut under register.ageofconan.com. Når du logger inn med brukeren din. Men så vil jo det flyte med linker rundt på dette forumet også.

Skrevet

Due to technical issues with the updater the Early Access client will not be available until later afternoon tomorrow. The opening date for the Early Access (17th of May) is not affected by this though. It just means the starting time of the download will start a tad bit later than initially planned. Thanks for your understanding.

http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=86921

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...