Gå til innhold

AoC: Når blir det level20 og ffa-pvp på open beta?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff...utrolig lag problemer altså. Spillet er så si uspillbart atm :(

Hopper fra 60fps og ned til 1fps ca vært 3sec eller oftere..ikke enkelt å sloss i pvp da gitt :p

Skrevet

Hopper fra 60fps og ned til 1fps ca vært 3sec eller oftere..ikke enkelt å sloss i pvp da gitt :p

Opplever det samme. Får bare håpe dette blir bedre ved release...

Skrevet

Opplever det samme. Får bare håpe dette blir bedre ved release...

Ja håper virkelig det, men skjønner ikke helt hva dem tenker med altså. Hva er vitsen med gjøre dette når dem vet at spillet er så si uspillbart? Vet det er beta osv men alikavel, hva slags info og feedback utenom at spillet er helt på tryne er det dem får...

Skrevet

Alt er bare kaos :p Alle løper rundt å dreper hverandre utenfor byene, morsomt men også litt irriterende. Gleder meg til early access og release nå.

Skrevet (endret)

Vet ikke hvordan det er på andre servere, men på server4 er det totalt kaos, full gank-fest på spawn-stedene og alle preiker dritt om hverandre i chatten. Får virkelig håpe at folk klarer å oppføre seg bedre når spillet faktisk blir utgitt, flesteparten av de som sier noe virker jo som noen frekke bortskjemte 12-åringer.

Edit: Men en ting som er en lettelse er at klienten virker 100% mer stabil, ingen lag i det hele tatt og samme fps på high grapics som jeg hadde på low i går.

Endret av Bellicus
Skrevet

jeg ble rasseid av assasins uansett hva (er ranger) minner meg om feige rogues i WoW :p

klarte da å bli lvl 21 etter mye slit med ganking :p Syns spillet går mye glattere nå, holder meg på en 30 FPS med max settings, og regner med at release blir enda bedre med tanke på at det ikke gikk med DX10 på denne clienten...

Skrevet

Klienten som er nå merker jeg er sjappere enn den forige, loading screens tar sånn 2 sekunder for meg nå og jeg klarte å komme opp i 80 FPS med alt makset ut i high i minigames for noen sekunder :)

Skrevet (endret)

er det meg eller ToS en alt for OP klasse? spilte litt ista og lvla til 10 for morro skyld, 1-2 shoter alt som er jo :o

for å ikke snakke om CC`n dems og o.O

Endret av MrDarkey
Skrevet (endret)
hva er minigames? :p

Regner med at han snakker om PVP arenaene. Du åpner et vindu ved hjelp av knappen helt i venstre hjørne(topp), velger pvp tabben og der kan du sette deg i kø til å joine en pvp arena, i likhet med arenas i wow. Blir kalt minigames fordi de er lagt til får å ha noe å gjøre mens man venter på noe eller lignende, slik jeg har forstått der.

Endret av Nitrius
Skrevet
Gikk serverene ned? Ble kicka og så kommer jeg meg plutselig ikke på igjen =/

Jeg er online, så det er nok bare deg. Prøv på en annen character kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...