MrLuni Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Skrevet 11. mai 2008 Lol, morsom historie, Bear. :!: Tydligvis bare du og meg som syntest det:P
v-gard Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Har selv opplevd å sitte å le av en gaffel med 1 tann vridd litt rart i forhold til de andre til tåren trillet og jeg hikset etter luft. 62 timer uten søvn har sine baksider. Det er da ingen bakside : <
Mikkel™ Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Vel humor var vel egentlig å ta ganske så innmari hardt i, men at noe slikt kan være morsomt på et LAN etter noen timer borte fra John Blund, ja det kan jeg levende forestille meg. Har selv opplevd å sitte å le av en gaffel med 1 tann vridd litt rart i forhold til de andre til tåren trillet og jeg hikset etter luft. 62 timer uten søvn har sine baksider. Men i en edruelig tilstand med null søvnmangel innadbords så klassifiserer jeg dette som en epic fail, bedre lykke neste gang. Har forøvrig ikke funnet den gaffelen igjen. u made me cry! xD lo no jævlig av den der. Har selv hatt episoder på LAN som ikke burde neves her
Moonshield Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Må si jeg lo ganske hardt selv, men jeg turte ikke si det i tilfelle jeg skulle virke tilbakestående. (*Host*)
MrLuni Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Skrevet 12. mai 2008 Må si jeg lo ganske hardt selv, men jeg turte ikke si det i tilfelle jeg skulle virke tilbakestående. (*Host*) Vi får danne en klubb for tardos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå