Multekrem Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Er ingen flere hovedmissions på kartet... bare symboler for strip club, dart, internett restauranter, burger shot osv. Har spilt til 37% Underhold vennene dine litt (altså kontaktene i tlf) så kanskje ting åpner seg Underholdt vennene mine til den store gullmedaljen, fant til slutt ut at et av oppdragene til Packie hadde forsvunnet fra kartet, men jeg fant det altså utenfor huset hans når jeg dro og lette etter "forsvunne" oppdrag.
f(x) Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 (endret) Darko - That Special Someone: Jeg tror nok jeg kommer til å la han leve, vil heller at Roman skal si jeg gjorde det rette enn å kalle meg en "shit" Endret 17. mai 2008 av Martin_PS3
Zeph Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Eg drap han, har vore kynisk sånn sett heile spelet. Alle tilfeller der eg har hatt eit val om å drepe eller ikkje har eg fyrt laus. Niko er badass, Roman er ei pingle, difor må Niko få bestemme litt. Roman har kalt Niko så mangt, hugsar ikkje at han kalte han ein dritt når eg tok livet av Darko, men eg hugsar ikkje så langt tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå