Gå til innhold

Druid, solo onyxia?

Anbefalte innlegg

Skrevet
det kom ikke som en overraskelse at det måtte være en druid som skulle kunne soloe noen pre-tbc hovedbosser... Druids er sinnsykt overpowered.

Bearform -> low HP -> tilbake i vanlig form, slenge på noen instantheals -> Tilbake i bear (+full mana)

Nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fanboy. :>

Faktum er at feral druiden tapte. Resto/balance druiden kom på det først, utførte det først. First solo kill, eod.

Faktum er at Feral druiden faktisk ville gjøre det helt _ALENE_, merk ALENE. En ekstra hunter som "bare" fjerner en hel jævla mob for han er jo ganske åpenbart ikke gamechanging i det hele tatt. Du mener vel at det å tanke prince i hallway pre-2.1 også er helt ok siden det er bug fra blizzards side?

Skrevet

Det er vel kun han som lager filmen som sier det er en bug. Andre har vel hørt om respawn timer, har her samme funksjon som enrage timer imo.

Skrevet

Det blir for dumt å kalle det for soloing når du har en til å hjelpe deg med Warden. Satt litt på spissen blir det omtrent som å si at du drepte Attumen the Huntsman med ett 9-mans raid fordi dere hadde en i raidet satt til å konsentrere på Nightmare som aldri var borti Attumen. Den gangen noen går inn og kommer ut igjen med loot og hodet til onyxia kan vi snakke om ekte soloing.

Skrevet

orket ikke og lese alt.

hyrdros kan soloes i SSC.

en lvl 70 hunter kan jo nesten melee onyxia til døde nu, og når WOTL kommer kan de antagelig det :)

onyxia har blitt solo av en haug med priests (tanken var priest og) !

Skrevet
Hvis en lvl 70 er like god som 40 lvl 60 så er WoW blitt ganske så nerfed siden pre-tbc =/

Folk 4-mannet Onyxia helt på slutten, før TBC kom.

Skrevet
orket ikke og lese alt.

en lvl 70 hunter kan jo nesten melee onyxia til døde nu, og når WOTL kommer kan de antagelig det :)

Det med hydross var egentlig mer en slags bug. Ett "sikkerhetshull" som noen klarte å finne. Onyxia har lenge vært en slags idrett i seg selv. Det handler mer om rå skills enn å-se-jeg-fant-ett-triks.

Regner med det er en skriveleif, Onyxia ble ikke solo'd av en haug med priests :p. Men ja, jeg kjenner til det berømte priest-raidet. Hvordan klarte de egentlig å holde en tank i live? 30 spamheals hjelper jo fint lite når onyxia hitter deg mer enn du totalt har i hp.

Skrevet
Det blir for dumt å kalle det for soloing når du har en til å hjelpe deg med Warden. Satt litt på spissen blir det omtrent som å si at du drepte Attumen the Huntsman med ett 9-mans raid fordi dere hadde en i raidet satt til å konsentrere på Nightmare som aldri var borti Attumen. Den gangen noen går inn og kommer ut igjen med loot og hodet til onyxia kan vi snakke om ekte soloing.

Det er akkurat det samme som at noen skulle soloa attunemen, men at noen andre drepte den trashgruppa rett utenfor når den respawna.

Skrevet

Det er akkurat det samme som at noen skulle soloa attunemen, men at noen andre drepte den trashgruppa rett utenfor når den respawna.

Ikke egentlig, når du har drept trashet til Attumen er du ferdig med trashet, finito, that's it. Det kommer ikke inn og blander seg inn i fighten. Med andre ord, om ett raid kun bestående av rogues og druids velger å stealthe seg forbi trash til Karazhan kommer ikke trashet til å blande seg inn midt i fighten med Attumen. Prøver du å soloe Onyxia kommer det til å ta så lang tid at du vil få problemer, og Warden blir mer eller mindre en del av encounteret.

Skrevet (endret)
orket ikke og lese alt.

Det med hydross var egentlig mer en slags bug. Ett "sikkerhetshull" som noen klarte å finne. Onyxia har lenge vært en slags idrett i seg selv. Det handler mer om rå skills enn å-se-jeg-fant-ett-triks.

Regner med det er en skriveleif, Onyxia ble ikke solo'd av en haug med priests :p. Men ja, jeg kjenner til det berømte priest-raidet. Hvordan klarte de egentlig å holde en tank i live? 30 spamheals hjelper jo fint lite når onyxia hitter deg mer enn du totalt har i hp.

en priest i stamina, shielda (jada, CD) og armor buff tror jeg egentlig kan overleve onyxia.

med consumable osv...

men jeg hørte mer om det som er rykte så jeg antar at du kan ha rett :) men hvis det ikke var en priest tank så er det jo ikke noe spesielt med det.

Endret av turak
Skrevet
orket ikke og lese alt.

Ta deg en bolle.. "Soloa av en haug med priest".. misforstått det med solo?

Skrevet
Prøver du å soloe Onyxia kommer det til å ta så lang tid at du vil få problemer, og Warden blir mer eller mindre en del av encounteret.

Warden kommer inn fordi han bruker for lang tid, ja, MEN:

1. For et vanlig Pre TBC raid med normal hastighet trenger man ikke bry seg om Warden, fordi det går fort nok allerede.

2. Warden er trash.

Det er ikke en del av encounteret av de grunnene. Imps er en del av encounteret. Flames er en del av Ragnaros-encounteret, men de blir spawna av hovedbossen i fighten, eller står sammen med bossen når puller.

Skrevet
orket ikke og lese alt.

Ta deg en bolle.. "Soloa av en haug med priest".. misforstått det med solo?

....

hvorfor skal du klage på ting som du forstår ?

skal først sitere wakeman:

Regner med det er en skriveleif, Onyxia ble ikke solo'd av en haug med priests. Men ja, jeg kjenner til det berømte priest-raidet. Hvordan klarte de egentlig å holde en tank i live? 30 spamheals hjelper jo fint lite når onyxia hitter deg mer enn du totalt har i hp.

jeg hadde det travelt når jeg leste det og misforstod hva han sa, beklager det :blush: .

men det er ingen vits i og lage et helt inlegg bare for og skrive om min skriveleif ^^

_________________________________________________________________________________

genialt det der med den dr00den, man kan vel egetlig solo med dr00d i alle specs !

men boomkin ville fått kansje healing problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...