Gå til innhold

Har noen erfaringer med gerilja kardio?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den gk greia, skal man gjøre det 3 ganger i uka?

 

jeg trener slik intervalltrening annenhver dag jeg^^

løper opp en bakke 4 ganger..dritslitsomt..pluss en lang joggetur i terreng og styrketrening..dette er med på å forbredde kalorier ftw! + fotball da:D

...sett at det var kalorier du ville forbrenne

 

kan også varmt anbefale intervalltrening for hurtighet! :thumbsup:

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Jeg prøvde meg på geriljakardio på ergometersykkel idag, fra før er jeg relativt blank på trening generelt.

Herregud så slitsomt, jeg holdt på å besvime av sykkelen. Og beina var som rent bly, jeg klarte ikke gå normalt de neste minuttene, nesten knapt gå i det hele tatt.

 

Skal det være sånn? o.O

 

edit: bonusspørsmål: er det like j*vlig hver gang, eller blir man nogenlunde vant til det?

Endret av toth
Lenke til kommentar
Jeg prøvde meg på geriljakardio på ergometersykkel idag, fra før er jeg relativt blank på trening generelt.

Herregud så slitsomt, jeg holdt på å besvime av sykkelen. Og beina var som rent bly, jeg klarte ikke gå normalt de neste minuttene, nesten knapt gå i det hele tatt.

 

Skal det være sånn? o.O

 

edit: bonusspørsmål: er det like j*vlig hver gang, eller blir man nogenlunde vant til det?

 

Nå gjør ikke jeg GK på en ergo sykkel, men den første gangen er som regel den verste. Jeg kastet faktisk opp. Etter 2-3 ganger blir man ganske vant til det, og blodsmaken i kjeften vil også forsvinne etterhvert :tease: .

Det er rett og slett selvpining, men det du kan gjøre som jeg gjorde til å begynne med. 15 sek spurt - 10 sek hvile - 8 ganger. Og når du føler deg klar for begynner du med 20 sek spurt og 10 sek hvile. Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...