Book Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Glem det med first person skal bare være et spill:)et fett singleplayer spill:D Førsteperson eller ikke, alle de spillene jeg ga over kan jeg anbefale uansett
Erasus Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Siden det ikke må være FPS, så gå for Max Payne spillene, utrolig setting og historie, spesielt i den andre.
Book Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Siden det ikke må være FPS, så gå for Max Payne spillene, utrolig setting og historie, spesielt i den andre. Helt enig. Første spillet er litt utdatert, men det andre holder seg meget bra. Bare å jekke opp alt til max så ser det helt kurrant ut. Fet historie og fet spillbarhet.
Krillekongen Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Første Max Payne holder seg rimelig fra enda mener nå jeg
Rulator Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Skrevet 10. mai 2008 Toppers:D Bare kom med flere tips. Begynner å ligne en fet tråd hvor flere kan gå inn hvis de finner ut at de trenger et nytt spill
Klekkus Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 (endret) Postal 2: Share the pain. Veldig underholdene FPS Starcraft. Beste RTS spillet ever... C&C serien. Masse bra strategi BF 1942, bra WW2 FPS Edit: Glemte Age of Empires, beste middelalderspiller ever... Endret 10. mai 2008 av Klekkus
Sodd Ball Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Hva med Mount & Blade? Fantastisk combat system med grafikk som ikke er forferdelig, masse mods og veldig mye å gjøre.
Deliverium Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Hidden and Dangerous: Sjekk ut både 1 og 2, er tillegspakker til begge. Har spilt mest Hidden Dangerous 2 som fortsatt er ett veldig bra taktisk ww2 skytespill. Enern er gratis på nett fra utgiver, altså ikke ulovlig å laste ned. H&D 2 holder fortsatt grei grafisk standard, er ialfall ikke så ille at man ikke kan spille det eller blir for irritert over grafikken. Virkelig verdt å sjekke ut. 1ern har coop, 2ern har coop om du installerer tillegspakke. The Movies: Artig simulatorspill hvor du styrer en filmbedrift. Ialfall artig om du er litt filminterrisert. Har endel feil og mangler, men er absolutt festlig. Kane & Lynch : Dead men: Er rein action, ikke fryktelig bra, men ok tidsfordriv. Driver og spiller gjennom nå, og dette er typisk spill du kan ta på en eller to lange netter. Company of Heroes: Bra taktisk ww2 spill, rimelig fet grafikk, bør sjekkes ut. Har også expansion hvor du kan spille som tyskerne. Test Drive Unlimited: Svært online bilspill, kult om du liker biler. Kan spilles LENGE om du kjøper spillet og spiller det online. Portal: Sjekk ut, Valve er fantastiske. Civilizations serien: Mye bra spill, sjekk ut. Kan bli litt langtekkelig, men det er jo sånn ekte strategi er. Mafia: Tidenes beste spill synes jeg. Fantastisk historie, grafikken er egentlig veldig bra, utrolig utrolig spill. Det er så koselig hver gang jeg drar inn City of Lost Heaven Kaster meg også på anbefalling av hele Half-Life serien med expansions og Max Payne
Rulator Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Skrevet 10. mai 2008 Ble assasins creed:) på meg, men kom med flere tips:D
Core2Dude Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Half Life 2: The Orange Box er en spillpakke med hele Half Life 2 serien + Portal og Team Foretress! Her får du mer du betaler for med fullstappet action både online og singleplayer! Valve er utrolig godt kjent for den nyskapende og intense historien de klarer å lage i sine spill
Erasus Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Ble assasins creed:) på meg, men kom med flere tips:D Det er et godt spill, men utrolig ensformig.
Mr. Fiskum Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Orange Box støttes, får så mye for pengene at det er skummelt.
Rulator Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Skrevet 12. mai 2008 Ble assasins creed:) på meg, men kom med flere tips:D Det er et godt spill, men utrolig ensformig. ja:D haha Ensformig som faen er liksom det samme om og om igjen:P
momyboy Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Is this really possible!?!? Ingen nevner Gothic 1-3 eller SW:KOTOR(Beste spillet jeg har spilt) erre mulig?!
Stellis Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Is this really possible!?!? Ingen nevner Gothic 1-3 eller SW:KOTOR(Beste spillet jeg har spilt) erre mulig?! Han har sagt at han ikke vil ha rpg i 3. person Jeg kan anbefale alle Prince of Persia spillene til de som har lyst på et nytt eventyrspill! Jeg digger det!!
Rulator Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Skrevet 4. oktober 2008 Bilspill:)? med frikjøring f.eks som tdu
wildex999 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Hm... Hvis det ikke MÅ være FPS, så kan jeg jo annbefale noen click&point spill? =) Monkey Island(1-3, 3 er best) Day of the Tentacle(Genialt og morsomt spill) The Longest Journey(Den lengste reisen, norsk spill Veldig bra) Broken Sword serien Vel, sjekk de iallefall ut
Darkbuster Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Assassin's Creed er kult spill det, men ble skuffet over slutten. Spillet skulle også vært lengre etter min mening. Ellers er Half-Life et av de bedre du er nødt til å spille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå