baguett Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har tenkt lenge på hor jeg skal kjøpe pc, og hvilken. Dette er en av mine alternativer: DATAKJEDEN Gamer Q6600, 4096MB DDR2, 500GB, 8800GT 512 MB, DVD-RW, Kortleser, VHP 32-bits http://datakjeden.no/tromso/PartDetail.asp...1949737;c:36161 Men jeg vet ikke helt om jeg burde gå for den...synes dere det? Burde jeg heller konfiguere en på komplett.no?? Vil heslt ha en 19`` skjerm med på kjøpet, men dette lar seg bare gjøre på komplett.no Men er ikke høyst nødvendig NB! Vil ikke bygge selv! Trenger hurtige svar! På forhånd, takk
Tinkerer Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Du bør være klar over at du ikke får utnyttet mer enn max 3 - 3.5GB RAM da den leveres med 32-Bit Vista. Hadde vurdert 64Bit hvis jeg var deg. Driverstøtten er nå såpass god at det ikke er noen spesiell grunn til holde på et 32Bit OS.
baguett Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 Vet det, men de selger bare 32-Bit OS på komplett og det er ikke muligt og konfiguere denne..
Fred7555 Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Du kan bare velge uten Vista der, og kjøpe en Vista utenom?
Robbansvenske Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Om du inte ska ha mere än 4gb ram så är det bättre med 32bit vista..finnas att läsa på om grunnen till det på forumet ett sted. Uansett 64-bit kan du ev. bytte till senere..nya Windows7 är väl påväg snart uansett. Sänd mail til komplett med den hardwaren du har skrivit i forumet, de kan sikkert ordna noe bra forslag..
C 22 Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Vet det, men de selger bare 32-Bit OS på komplett og det er ikke muligt og konfiguere denne.. Det går an å konfigurere Datakjeden sine maskiner, men du må kontakte dem og spørre om det. Vurderer selv en oppgradert versjon av dinside maskinen deres, og kontaktet dem tidligere i uken for å spørre om det var mulig å få en modifisert versjon av denne. De svarte at det selvsagt var mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå