Talena Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Fant ut som mange andre at det var på tide med ny pc. Ringte mpx og fikk en kar til å sette opp et tilbud til meg som jeg syns virka veldig bra: OCZ Platinum EB 2048MB DDR3 PC12800 KIT x2 Asus Striker II Extreme nForce 790i S775 Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Boxed Sapphire Radeon HD 3870X2 1GB Skjermkort OCZ 700W GameXStream Strømforsyning Seagate 500GB Barracuda 7200.10 SATA2NCQ Antec Nine Hundred Sort m/sidevindu PC-en kom og vi satte den sammen og fyrte igang. Men syns fra første stund at den harddisken lagde noen merkelige lyder.. Hørtes ut som ei fuglekasse nedi der + en masse knitre og knaselyder jeg ikke har hørt maken til. Fikk da installert Vista på den, men da vi starta med driverne gikk d skeis. Kommer ikke engang inn på windows nå, så vi formaterte og prøvde å installere på nytt, men d går så treigt at d lar seg rett og slett ikke gjøre. Fant ikke harddisken på bios heller på ny PC-en, men da vi kobla den til den gamle dukka den opp etter litt om og men.. Nå er ikke jeg noen pc-ekspert, men det her virker jo ikke til å være helt normalt.. Noen forslag om hva som skjer her?
Talena Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Skrevet 8. mai 2008 Defekt harddisk, liten tvil om det Var d jeg var redd for ja:) Huff så kjipt, akkurat installert Vista Home Edition OEM og da.. får håpe d ikke blir no krøll der i tillegg hehe
Mompen Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Ta kontakt med MPX og fortell om problemet, de ordner helt sikkert opp i saken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå