Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg vet om Koss er at de har et headset som er ufattelig snadder lyd i! Portapro, desverre for meg, vil de nermest være ubrukelige på f.eks TG, så derfor har jeg lyttet på mangen ulike headset idag, og det viser seg at de fleste spiller dårligere eller omtrent det samme som Portapro, deriblandt Koss UR40 (UR40 spiller dårligere etter min mening). Koss er et sweet merke som leverer det de sier, lifetime warranty er jeg spesielt fan av! Har fixet mine 5 ganger. De liker ikke at jeg har de koblet til PC'en samtidig som de andre høyttalerene og glemmer å skru ned lyden! Da har elementene en tendens til å løsne bittelitt og man hører vibrering på dypbass. Min feil, Koss som må fikse! :)

 

-Chief- :woot:

Lenke til kommentar
offtopic: det går vel egentlig ikkje ut over andre enn meg?

Jo, egentlig gjør det det. Hvis noen har lurt på det samme som deg, men ikke startet en thread enda og ser den topicen (gjelder jo forsåvidt på de fleste forum), forventer de kanskje at det skal være noe fornuftig preik her. Det kan fort bli litt rotete hvis man må lete gjennom en unødig mengde med spam før man kanskje kommer frem til noen som har noe fornuftig å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...