Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er mitt forslag: Vi roller human på en normal/pvp server, går fra human startplassen til SW, i SW går vi fra Trade District og gjennom hver bydel med klokken helt til vi er tilabek til Trade District igjen, så kan de som vil stikke og de som vil bli igjen og feire mer i Trade District eller noe sånt. Vet ikke server eller tid.

Skrevet
Du kjenner tydligvis ikke nordlendinger.

Niendeklassinger som drikker seg dritings 16. og 17. Mai er til å le seg skakk av.

Hvorfor? Det er mye mer sosialt en wow.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Signer ikke fler, er jeg ikke med.

Skrevet (endret)

Vi? For hva annet skal vi gjøre?

Dasse rundt utendørs med slitne russ og enda mer slitne kids og mest av alt, de helvetes korpsene? Måtte de brenne ><

Nei du, kjære Vetle. Da sitter jeg heller inne, foran WoW og går i tog, hører på min egen musikk og koser meg no grønnjævlig!

Mekka char som heter Datasjur.

Endret av Datasmurf
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Vel, jeg er ikke med lenger. Alt, alt for få.

Skrevet

Kommer til å hete Andeby. Logger på rett før 3 og sjekker hvor mangen som er der, og venter til litt over 3, hvis det ikke er nok folk er jeg nok ikke med, da finner jeg heller på noe annet (logge på en annen char eller noe :p)

Skrevet

Nytter jo ikke å arrangere noe når alle bare tenker at de logger på i ett sekund, sjekker om det er noen der og stikker igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...