Gå til innhold

Hva er Windows Vista MSDN?


Anbefalte innlegg

Emne tittelen forkalrte vell seg selv, jeg luere på hva windows vista MSDN er for noe?

jeg har googlet det men kom bare frem til en microsft side hvos det var veldig lite info ( utolmodig, gidd ikke å google så mye ) kan dere forklare hva windows vista MSDN er for noe som om jeg var en 3åring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er usikker på hva du mener her men MSDN er vertfall Microsoft Developer Network som kan egentlig være mye rart der man kan lese tekniske artikler og lære hvordan man kan programmere for Windows. Om man har MSDN konto kan man også få tilgang til beta programvare og annen diverse software.

 

 

 

jeg vet ikke om jeg kan si det på dette forumet, men jeg gjør det likavell så får admin heller blokke posten.... jeg var på piratebay og leste så fant jeg en torrent som heter følgende "64-bit Windows Vista with SP1 x64 Edition MSDN DVD ISO" forklarer dette deg noe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Når man er medlem og sertifisert som Microsoft sertified partner, får tilgang til å laste ned alle MS sine produkter. Disse produktene kalles for MSDN versjoner og ligger klar for nedlasting en god del tidligere enn diverse netshopper kan levere dem...

Lenke til kommentar

MSDN - Microsoft Developers Network, som nevnt tidligere, er to ting:

msdn.microsoft.com, som er dokumentasjon og tekniske fag-artikler om Microsoft produkter

Men det er også et abonnoment for profesjonelle utviklere. Man får da MSDN Magazine, som er fagbladet som Microsoft gir ut, samt at en får laste ned alle Microsoft produkter, ofte også før de blir gitt ut offisielt.

 

Men denne tråden handler om piratkopiering :p

Lenke til kommentar

Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #8:

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

(Min uthevelse)

 

Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...