Gå til innhold

Her er mobilene som stråler minst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her står det at P1i frarådes? Mener fast bestemt at jeg leste i VG i høst/vinter

at den var en av de bedre på strålingsfronten?

 

Dette er TCOs egen liste, hvor forholdet mellom SAR og TCP sier hva som er bra og dårlig.

Vår liste er kun basert på SAR-verdier.

 

At P1i frarådes av TCO kan imidlertid ikke direkte oversettes til at den er en "versting".

Lenke til kommentar

Vel, her har min mobil, X830, havnet helt på toppen, og det er jo fint å høre :-P

Men jeg er da ganske sikker på at dette ikke kan stemme...

Fordi jeg har hatt seks bankkort det siste året nå, og alle er gått på grunn av avmagnetisering... Og da har jeg hatt kortet liggende i solide kortholdere som skal beskytte imot stråling fra mobilene.

Hvis dette skjer med min nå, så må jeg si at jeg ikke akkurat ser fram til å få N95 8GB om bare få dager :-P Men den kom jo langt nede på lista den også ^^ Hehe :-)

Lenke til kommentar

Jeg ville vel kanskje sett på adre ting enn stråling da.

 

Dersom telefonen din stråler så mye at det lille bankkortet klarer å fange opp nok tilå bli avmagnetisert så ville kroppen din fått brannsår etter kort tid bare ved å være i nærheten og du vill garrantert følt fysisk ubehag når noen ringte deg og strålingen virkelig tok seg opp (telefonen stråler bare i korte perioder med lange intervaler når den er i standby).

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 1 år senere...
×
×
  • Opprett ny...