Gå til innhold

Dell Inspiron 8500 er lansert!


Anbefalte innlegg

Dell Inspiron 8500 er lansert!! :woot:

 

bsd_inspin8500_series.jpg

 

Litt info:

P-4M opptil 2.4Ghz

15.4 tommer skjerm med 1920x1200 oppløsning

Maksimum 2GB Ram (512MB standard)

ATI Mobility Radeon 9000 eller GeForce4 4200 Go skjermkort

Vekt 3.0 kg

 

Les mer om maskinen her.

 

Ser ut som en knallgod maskin!

Løp og kjøp... he he

 

 

:woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brutalt rått!

 

Har en bestilling inne på 8200, men den har ikke gått til montering enda. Må ta en telefon til Dell i morgen tidlig for å høre om når den kommer til Norge. Har fått god kontakt med en av salgsrepresentantene. Venter gledelig en måned for å få kloa i 8500. Kan skrive en notis på dette innlegg etter telefonsamtalen.

 

Og at utsende er rippet fra Powerbook bryr meg katta. Den har i hvert fall ikke samme utsende som den stygge andungen 8200. PC er som bil, alle ser lik ut, det er det som er på innsiden som teller.

Lenke til kommentar

skal *ikke* kanselere min i8200 ordre... liker ikke helt den der nye metal themen. Men smaken er som.. Men så de hadde gått over til Geforce 4 som beste skjermkort, hva skjedde med Raedon 9k? Bytter dell på å glede chip produsenter eller?

 

Noen som vet når den kommer til norge?

Lenke til kommentar
337-Zonic"]Ser ut som en tøff maskin' date=' men jeg blir flau på vegne av hele den bærbare PC-industrien. Har sett på en del bærbare som kommer i år. Det blir MANGE PowerBook look-a-likes i år. Inspiron 8500 er jo intet unntak. Nå klandrer jeg ikke Dell...[/quote']

 

hvorfor blir du flau av det? fordi produsenter hermer etter apple ved å lage bærbare med widescreen? apple var vel først ute, og hvis det virker bra, så hvorfor skal ikke andre produsenter også lage det? kan hende jeg misforstår deg, og at du mener noe annet, men kan ikke si at det noe som gjør meg forlegen i denne saken iallefall :)

Lenke til kommentar
Har en bestilling inne på 8200, men den har ikke gått til montering enda. Må ta en telefon til Dell i morgen tidlig for å høre om når den kommer til Norge. Har fått god kontakt med en av salgsrepresentantene. Venter gledelig en måned for å få kloa i 8500. Kan skrive en notis på dette innlegg etter telefonsamtalen.

Jeg beholder ordren som allerede er inne. I følge salgsrep. på Dell vil ikke 8500 komme til Norge før slutten av april. Ingen vil ha kloa i en 8500 før ut i mai ettersom leveringstiden normalt kommer på ca 2 uker (alle ordre er skreddersydde).

Lenke til kommentar

Selv liker jeg ikke helt insp 8500 modellen..

 

Er jo kun 2 spindel maskin, mens insp. 8200 er 3 spindel.

 

Er også noen andre områder som jeg ikke liker med 8500.

 

hvordan er kvalitenen WSXGA og WUXGA ?

 

er dette bedre enn Enchanged (ultrasharp ) UXGA (1600x1200 ) ?

har WSXGA+ og WUXGA like god synsvinkel som Enchanched UXGA ?

Lenke til kommentar
Selv liker jeg ikke helt insp 8500 modellen..

 

Er jo kun 2 spindel maskin, mens insp. 8200 er 3 spindel.

 

Er også noen andre områder som jeg ikke liker med 8500.

 

hvordan er kvalitenen  WSXGA og WUXGA ?

 

er dette bedre enn Enchanged (ultrasharp ) UXGA (1600x1200 ) ?

har WSXGA+ og WUXGA like god synsvinkel som Enchanched UXGA ?

 

Mulig det er helt åpenbart :oops: , men hva mener du med spindel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...