Gå til innhold

Noen butikker i Trondheim som har GTA IV til PS3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er ikke jeg oppdatert på beholdningen av spill rundt i butikkene, men skulle da tro noen hadde det inne... Du har jo Spaceworld, Spiderman, Platekompaniet, Free Recod Shop osv bare i sentrum.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Hallo!

 

Noen som vet hvor jeg kan få GTA IV til rundt 500-lappen i Trondheim? Har sjekket litt rundt, men er jo tomt overalt og jeg VIL ha det før pinse!! Platekompaniet har jo hatt mandag, onsdag, torsdag (fikk torsdag muntlig), fredag og lørdag (også muntlig) som respektive leveringsdatoer... GRR! Har tenkt på å bestille det, men vil gjerne ha kjøpt det i butikk, slik at det blir mindre stress om det ikke skal funke på konsollen min (har importkonsoll).

 

Thanksyou in advance for any appropriate response!

Lenke til kommentar

Ok, ringte platekompaniet nå nettopp. Siste nytt er batchen med spill kommer til Norge i ettermiddag en gang, men så får de ikke sendt det ut før etter pinse, dvs at det ikke vil være å få tak i i butikker i Trondheim før på onsdag. Sannsynligvis bedre muligheter for dere svina i Oslo...

Lenke til kommentar

Har ikke sett at de har hatt gta4 til hverken ps3 eller 360 i noen expert butikker så mistenker dem for å ikke "føre spillet" spillet ja :)

 

Ellers har jeg gitt opp å finne det i Trondheim så jeg valgt å bestille det å håpe og få det så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...