Gå til innhold

Spirit, den glemte stat. (diskusjonen om hvorfor spirit uteblir på priest gear.)


Anbefalte innlegg

Nå har jeg kommet til lvl 61 på min shadow priest å stor trives. Å folk sier at spirit er alfa omega for en prest. Men da begynner jeg virkelig å lure.

 

For som quest rewards, og loot på instances ( nå mest ramparts og blood furnace )

er det som skal være priest gear, stappet med intellect, å damage / healing, men ikke mye spirit.

 

Jeg stusser litt over dette. For jeg har også prøvd å gå mot strømmen, å equippe utstyret som Blizzard fosyner oss prester med. Men da MÅ jeg drikke mye oftere.

 

 

So what gives? Jeg finner jo mer spirit på random green drops, enn på profilert blått utstyr?

Er det blizzard som har bomma litt? eller er spirit oppskrytt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
folk sier at spirit er alfa omega for en prest. Men da begynner jeg virkelig å lure.

Var nok til healing de mente da. Spirit gir mana generation som er viktig for healing.

 

Tror de gjorde noe etter patchen så man får bittelitt mer +dmg av spirit, men det har ikke mye å si. Med mindre du er disc/shadow har vel ikke mana regen så veldig mye å si hvis du er dps.

Endret av -Evolution-
Lenke til kommentar
Nå har jeg kommet til lvl 61 på min shadow priest å stor trives. Å folk sier at spirit er alfa omega for en prest. Men da begynner jeg virkelig å lure.

 

For som quest rewards, og loot på instances ( nå mest ramparts og blood furnace )

er det som skal være priest gear, stappet med intellect, å damage / healing, men ikke mye spirit.

 

Jeg stusser litt over dette. For jeg har også prøvd å gå mot strømmen, å equippe utstyret som Blizzard fosyner oss prester med. Men da MÅ jeg drikke mye oftere.

 

 

So what gives? Jeg finner jo mer spirit på random green drops, enn på profilert blått utstyr?

Er det blizzard som har bomma litt? eller er spirit oppskrytt?

Gearet du får fra outland quests og low-level instances er ikke kun laget for priests. Warlocks og mages har ikke bruk for spirit.

Endret av Avarice
Lenke til kommentar
Spirit er finfint for prester og med meditationbuffen for litt siden ble det enda bedre, men det er ikke hovedstatsen. Du må nesten i endgame for å finne gear med spirit.

Du har mer spirit på t5 enn på t6, men i t5 content med litt t5 gear forsvinner manaissues helt og du kan bruke destruction pots overalt.

 

en shadowpriest i dag i endgame gear kan rett og slett ikke gå tom for mana, jeg endte de fleste fights med 60% mana uten fiend på cd, eneste som var problematisk uten manapots var mother og council(slutta å raide før jeg fikk 4x t6 og vi starta å progresse i sunwell)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...