Gå til innhold

Registerfeil i XP. Cd og dvd-spiller forsvant for godt!


RPA

Anbefalte innlegg

CD-brennern og DVD-spillern min forsvant fra winXP her om dagen etter "roting" med "et eller annet". Ingen av dem vises i Min datamaskin og i "device manager" står begge spillerne med et gult utropstegn. Får denne feilmld i "device manager": "Windows cannot start this hardware device because its configuration information (in the registry) is incomplete or damaged. (Code 19)"

 

Altså har jeg eller et program sannsynligvis fjernet noe i registeret. Har prøvd å avinstallere spillerne og gjort diverse uten resultater!

 

I registeret fant jeg info om begge spillerne men ble ikke klokere og jeg har ikke winXP plata mi tilgjengelig så reinstall er ikke mulig før til helgen :grumpy:

 

Er det så mulig å fikse denne registerfeilen uten å reinstallere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
System recovery i win xp... Da blir alt som før.

 

...ikke hos meg...

 

Husk at siste gjenopprettingspunkt hos meg ble laget FØR dvd-brenneren ble lagt til, og at det antagelig var installasjonen av denne som førte til kluss. Når XP da oppdaget at det var kommet en enhet til etter rollback, oppstod problemet på nytt...

 

Men jeg er forøvrig ganske overbevist om at dette vil hjelpe de fleste med dette problemet.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg ikke har svart men jeg klarte ikke å fikse problemet på noen måte... Selv Daemon tools(virtuell cdspiller for isofilfer) fungerte ikke selv om jeg installerte det på nytt. Men jeg har reinstallert WinXP og nå funker alt perfekt. Var nok bare jeg som fiklet litt for mye med "noe" :oops:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...