Gå til innhold

AoC: Når kan vi som har forhåndsbestilt begynne å spille ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
...og start av nedlastinga er da fremskyndt til hvilken dato?

Synest eg har sett 16 mai eit sted, men er ikkje sikker.

Det kan ikke stemme hvis spillet "åpnes" dagen etterpå vel?

Vi må få noen dager å laste ned på, som det var planlagt i utg.punktet. Ellers så vil jo de fleste av oss uansett ikke kunne å spille før den 20 mai..

Skrevet

Hmm, jeg får nok ikke spilt før 18. mai eller noe sånn : ) Er russ + har bare 1,5mb linje.. Så tar litt tid å laste ned :) Men gleder meg som bare POKKER.

Skrevet
Hmm, jeg får nok ikke spilt før 18. mai eller noe sånn : ) Er russ + har bare 1,5mb linje.. Så tar litt tid å laste ned :) Men gleder meg som bare POKKER.

Når det kommer til nedlastinga av spillet. Vill f.eks min 10mbit linje bli fult utnyttet eller blir det lousy 400kbit/s fart som på alle andre nettsider :ermm:

Skrevet (endret)
alle burde egentlig få fullt utbytte siden vi faktisk har betalt for det men :)

Det kommer til å bli noen ulidelig lange timer, å sitte å vente på nedlastinga :)

Endret av albions
Gjest medlem-105082
Skrevet

Vedder en 50 øring på at det ikke blir noe særlig bedre speed denne gangen heller. Kommer sikkert til å ta en uke før klienten er nede. Hadde vært flott hvis Gamer.no hadde lagt klienten ut på sine servere, for hos Gamer så får man jo faktisk ekstremt god fart. Men det skjer nok ikke, så man får ta til takke for møkka servere. :p

Skrevet

problemet med torrent er at det er for mange som laster ned samtidig og da må du ha flere bra servere som gir bra linje og det er mange som heller ikke seeder selv. Og tror nok ikke at det blir servere som klarer alt alene, og da må folk hjelpe til. Men hvis de fks hadde startet tidlig da ( da snakker jeg om til helgen eller noe ) at noen kunne lastet ned da, så det gikk i grupper eller noe på den måten, forda går det fort for alle, og hvis da de som har lasta ned seeder så vil alt gå fort. Men som sakt, tror ikke det vil gå siden det er folk som ikke gidder å seede så mye :(

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Hvis man velger "1 month recurring", så trekkes det fra kontoen hver måned? Det er ikke slikt at jeg må bestille på nytt hver måned?

Endret av medlem-105082
Gjest medlem-105082
Skrevet

Har vel forhåndsbestilt to forskjellige kopier. Da kan man bruke begge på samme konto. :)

Skrevet
Har vel forhåndsbestilt to forskjellige kopier. Da kan man bruke begge på samme konto. :)

Jepp.

Tror du slipper å kjøpe ny hver måned.

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Ok, takk. :) Ellers, jeg fikk ikke noe mail etter at jeg reigstrerte meg. Mener å lest at andre har fått det? Fikk noen av dere det?

Endret av medlem-105082
Skrevet

Merkelig at det ikke legges ut noe off. info iforhold til når nedlastingen starter?

Jeg trenger litt tid før release på å laste ned, for å si det slik... :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...