albions Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Er det 17 mai eller må vi vente til 20 mai siden spillet ikkje blir gitt ut i europa før den 23 mai
albions Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 17.mai! Å herregud, endelig ein 17 mai med ekte underholdnig
Danielen Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Kan noen komme med link fra funcom når den datoen er da folk sier forskjellig.
jalleks Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg har regisrert forhåndsbestillingen på funcom sine sider. Der stod det 17.mai! Endret 5. mai 2008 av jalleks
albions Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 Kan noen komme med link fra funcom når den datoen er da folk sier forskjellig. Husker ikkje hvor eg har lest det. Men eg meiner å ha lest det ein plass selv
albions Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 Kan noen komme med link fra funcom når den datoen er da folk sier forskjellig. Dette står det på min account: Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The War Mammoth, Age of Conan
Frederick_ Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 står det samme på min å Tror det står det samme på alle sine Vi får se hva som skjer da
stekri88 Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 wooot.. de med rhino da?.. Tipper det er akkurat det samme
Tå. Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Det er jo en "3 day head start" og iom at det er release 23 her i Europa så finner jeg det merkelig at man kan begynne å spille den 17 mai. Slik jeg har forstått det så er det bare mulig å laste ned fra den 17 mai og selve spillingen starter den 20ende.
albions Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 Det er jo en "3 day head start" og iom at det er release 23 her i Europa så finner jeg det merkelig at man kan begynne å spille den 17 mai. Slik jeg har forstått det så er det bare mulig å laste ned fra den 17 mai og selve spillingen starter den 20ende. Meiner også at eg har lest ein plass at man kan starte nedlastinga 16 mai
MRN Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har ikke sett datoen når man kan laste ned spillet. Jeg går utifra at det er tre dager man får på seg å laste ned. Norge: Spillet starter 23. mai. Pre-orders-folka får 3 dagers forsprang og kan spille 20. mai 17. mai blir en nedlastningsdag. I USA er det tre dager før på alle datoer.
albions Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg har ikke sett datoen når man kan laste ned spillet. Jeg går utifra at det er tre dager man får på seg å laste ned. Norge: Spillet starter 23. mai. Pre-orders-folka får 3 dagers forsprang og kan spille 20. mai 17. mai blir en nedlastningsdag. I USA er det tre dager før på alle datoer. Da var det bekrefta gutter: The launch date for early access in Europe has been moved forward! Both the US and EU servers open on the 17th of May (5pm GMT). This date used to be the 20th for the EU servers, thus European players are now getting 6 days of early access until the regular launch on May 23rd! God 17 mai Kilde Endret 5. mai 2008 av albions
albions Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 haha. så evig nice!!!Digg som faen! Sitter å leser alt eg kommer over av historie om conan universet, for å døyve litt av den evige ventinga
Tvitsj Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 haha. så evig nice!!!Digg som faen! Sitter å leser alt eg kommer over av historie om conan universet, for å døyve litt av den evige ventinga sitter å slægern på gametrailers jeg^^ hehe;p blir nok lite feiring på 17. mai ja^^ men lurer på om nedlastninga blir ferdgi før jeg drar på hytta 19.=\
Noel Leon Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 NICE! 6 dager før retail. Førstemann til level 80? hehehe.
Dec Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 ...og start av nedlastinga er da fremskyndt til hvilken dato?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå