discostu Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Stefaren til dama skal fikse en liten sak på bilen min. Den bråker nemlig endel og han mener på at det mest sannsynelig er en pakning som har røket. Den som vistnok skal være der eksospotta starter, overgangen mellom motoren og eksospotte (?). Uansett, han ba meg finne ut om bilen min faktisk har en pakning der eller ikke før han skal fikse det, så. Har den en pakning der? Mazda 323 BG. 1992 modell
flyndrefjes Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Har ikke så stor greie på biler, men av det jeg har sett, er det alltid en metall-lignende pakning mellom motoren og eksos-manifolden. Men ringer du et Mazda-verksted får du selvfølgelig et mer korrekt svar.
discostu Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Skrevet 6. mai 2008 Det jeg håpet på å slippe da vist jeg spurte her
maiar Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 (endret) hei på min 323 er det en metallpakning mellom manifoil og topp, en pakning mellom manifoil og flexirør, en mellom flexi og kat'en og tror det er en mellom kat'en og første lyddemperen. Endret 6. mai 2008 av maiar
Mekker`n Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Pleier og sitte en form for pakning mellom hver skjøt. Når det gjelder den mellom manifoil og toppen så bare stram til boltene først.. De pleier og løsne over tid samma faen hvor rustne og godt de sitter Prøv og etterstram først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå