Gå til innhold

Burger King i Ålesund?


Anbefalte innlegg

Etter at jeg flyttet tilbake til Ålesund, så har jeg savnet god fast-food, og tenkte jeg skulle benytte meg av google for å finne ut hvor de hadde gode burgere, gjorde så ett kjapt søk etter "beste burger i Ålesund", og da kom jeg til følgende side:

 

http://www.nettby.no/community/thread.php?...ommunity_id=872

 

Der var det noen som mente at Stuen laget de beste burgerene, men den jeg fikk der var rett og slett forferdelig.

 

Men er det noen som vet om BK-filialen er åpnet, eventuellt når den vil åpne, og eventuellt hvor? Artikkelen som det linkes til på sida er borte. Er det BK som skal åpne der de graver ved Statoil? Savner kebaben på Kebab Biten Carl Berner, og de gode baguettene til Burger King Majorstua.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det ikkje god junk du var ute etter da? Får ikkje det, korkje på BK eller MD.

Men BK er betre enn MD, derom ingen tvil. Men det skal ikkje så mykje til.

Beste burgeren i Ålesund får du på kiosken ved Brosundet eller ved Pluto (?) ved hurtigrutekaia. Dei leverer varene.

Lenke til kommentar
Var det ikkje god junk du var ute etter da? Får ikkje det, korkje på BK eller MD.

Men BK er betre enn MD, derom ingen tvil. Men det skal ikkje så mykje til.

Beste burgeren i Ålesund får du på kiosken ved Brosundet eller ved Pluto (?) ved hurtigrutekaia. Dei leverer varene.

 

BKs baguetter er rett og slett nydelige, samme er trippelburgerene.

 

 

 

Esso?

 

Er de der, eller kommer de til å være der?

Lenke til kommentar
Kebabsjappa på brosundet er visstnok bra. Har ikke spist der på to år, men samme folka så vil tro det eneste de har endret er prisen.

Og prisen var i hvert fall solid... mener å huske 90 spenn for en liten burger! Tror jeg heller fisker fra brosundet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Burger King vil åpne ved Statoil ja :)

 

I Oktober vil det også åpne en indisk restaurant i Ålesund som har som mål å bli Norges beste Indiske Restaurant.

Jeg har snakket med eieren, og han er en seriøs aktør i Ålesund som eier flere større restauranter fra før.

 

Vi kan glede oss.

 

Det har også kommet en kebabsjappe ved Stor Moa Nord, en amerikansk Deli i sentrum, Big Horn Steakhouse, Egon osv..

 

Det skjer heldigvis litt på matfronten ;)

Lenke til kommentar

Ja, har kommet endel sjapper nå. Men ser at BK ikke planlegger å åpne før i 2009, og det er litt kjipt da.

 

http://www.cappa.no/jobpopup.php?jobid=284

 

Har prøvd den nye kebabsjappa på Moa, men den er rimelig dårlig. Senete og fettete kjøtt og dårlig saus, prøvde den i Brosundet igjen for ett par dages siden, og selv om det ikke er helt det samme som Kebabiten hva anngår kjøttet og sausen så ble jeg positivt overasket, og da spesiellt over brødet som var bedre enn KB som bare bruker vanlig pita. Virket jo som om det var hjemmelaget, var ihvertfall nydelig.

 

Men hvor er Deli'en da?

Lenke til kommentar
Ah takker får ta meg en tur å sjekke da :)

 

La foresten merke til at det hadde dukket opp ei asiatisk fast-food sjappe under Hong Kong'en ute i sentrum også.

 

Tenkte jeg skulle ta meg en tur der å prøvesmake i morgen :)

 

Den har eksistert mange år :D

 

Men det er takeaway chinese food lissom.

 

Det kommer en ny italiensk pizzarestarant ved utstillingsplassen også... med det utradisjonelle navnet Steinovnen.

Express pizza i Kongens Gate fikk seg nye lokaler for noen få år siden, og det anbefales å prøve en pizza med bearnaise saus der ;)

 

Det er i tillegg mange mindre småsteder som ligger litt bortgjemte og som lager mat.

Ett av dem ligger rett over gata for Express Pizza. Det ser ut som kaffesjappe, men har bar i 2.etg og lager i tillegg ganske god mat :)

Lenke til kommentar

Den har det ja? Jaja, har som sagt bodd utenbys noen år, og det er ikke det området i byen jeg beveger meg når jeg er innom.

 

Express Pizza er den som lå/ligger i Kirkegata er det ikke? Brukte å være der endel når jeg gikk på Latinskolen og bodde i Steinvågen. Men må si jeg foretrekker egentlig foretrekker Pizza Bakeren.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

BK åpner i nye bygget ved Statoil ja. Beste burgeren i byen? hmm. Mye rart men bensinstasjonene har som regel veldig gode burgere, spesielt Hydro (Er vell Shell Ysteneset nuh). Fast food kommer litt an på. Enkelte er gode på pizza, men dårlig på annet. Var på Adams her en dag og prøvde kebaben deres. Å herregud for ei skuffelse. Pizzaen deres er god syns jeg da. (De er b-b-b-b-billige) men av kategorien peppes, dolly eller PB så vinner nok PizzaBakeren ja.)

Lenke til kommentar
Kebabsjappa på brosundet er visstnok bra. Har ikke spist der på to år, men samme folka så vil tro det eneste de har endret er prisen.

 

God kebab, jævlig god når du er dritings. Burger king åpner med statoil på moa, og Stuen burgeren er den beste. Eod. Du må få en av noen som har jobbet der lenge nok til å mekke en ordentlig en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...