Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jenta jeg liker på dealern med en anna gutt?


Gjest Forvirret_gutt

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirret_gutt

Hei

 

Det har seg slik at jeg liker en jente så utrolig godt. type aldri likt noen så godt noen gang. har likt veldig mange forskjellige gjennom tidene men de virker som ikke noe i forhold, men det er ikke poenget.

hun vet jeg liker hun problemet er at hun ikke liker meg på samme måte, noe jeg skjønner.

Men nå er hun på dealern med en anna gutt. Han har sendt meg en del meldinger på mobilen hvor han skryter av at hun liker han og han liker hun og at han har så og så mye mellom beina og at han får hun osv. Det eneste han gir inntrykk av er at han vil ned i buksene hennes!

 

Han er ikke sånn mot hun da er han såååå søt osv..

Men er det galt av meg da og prøve å forklare hunn at han bare vil utnytte hun. for jeg vil ikke at hun skal bli såret på noen måte og heller ikke bli utnyttet.. vi er blitt bestiser med tiden etter at jeg fortalte at jeg likte hun. og når hun er her alene så holder hun meg i hånden osv :) fordi hun er kald.

og hun sier jeg er søt både utseende messig og personlighet :)

Jeg tenker derimot ikke sånn som han som bare vil i buksene hennes, jeg bryr meg ikke om det jeg vil bare at hun skal være glad, det er det viktigste

 

hun er en del yngre enn meg. 4 år for å være presis og moren hennes har forbydt hun å treffe meg :( aner ikke hvorfor men tror det er pga aldersforskjellen. og hun er vil ikke prate med moren sin om det fordi hun er redd..

 

Jeg er livredd for å si noe galt og odelegge noe, men jeg kan ikke sitte å se på han utnytte henne!!!!

Virker som dette er ren sjalusi men det lover jeg at det ikke er ;)

Jeg bare savner henne Hele tiden!!!

 

Noen POSITIVE tilbakemeldinger og råd, trenger ikke høre noe negativt om aldersforskjellen eller noe for blir mobbet for det hele tia uansett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om hun ikke liker deg på samme måten så er det ikke noe å satse på sånn sett ihvertfall, tro meg på det, jo mer du prøver jo vanskeligere blir ho å glemme. At hun sier du søt både utseende messig og personlighet er et dårlig tegn, slaget er tapt og du er i vennesonen hennes. Dessverre ;)

 

Siden dere er venner så kan du jo snakke med henne om han andre også da, evnt også vise meldingene. Han høres btw ut som en jævlig stor taper og kanskje hun skjønner det om du gjør henne oppmerksom på det

Lenke til kommentar

Evt så kan hun tro du er sjalu og vil ødelegge forholdet deres. Du sier det ikke er dine hensikter, men du må være sikker på at hun forstår det før du sier noe, hvis du ikke har lyst at hun skal bli dritsur på deg.

Dessuten er det vel ikke uvanlig at fjortissgutter skryter til andre gutter om sine "erobringer". Det betyr ikke nødvendigvis at han bare er ute etter å utnytte henne, men når sant skal sies så virker jo denne karen litt falsk. I tillegg så må han jo være drittsekk hvis han vet at du er keen på henne og likevel sender de meldingene. Jeg ville ha snakket med henne om dette her uten å gjøre en big deal ut av det (det får hun gjøre selv hvis hun synes det er forjævlig). Men ha som sagt i bakhodet at hun kan tro du er sjalu.

Lenke til kommentar

Hvis du møter en jente, som ikke gir direkte respons det er noe å bygge på, og driver med en annen gutt, tror du VIRKELIG hun er en person du kan bygge et evigvarende forhold med?

 

Et forhold som starter med at hun flørter med andre?

 

Nei, i slike tilfeller skal du snu den kalde skulderen til, og gå din vei.

Alt annet er ren stakkarslighet og drar deg bare ned i møkka.

 

Voks opp mann.

 

Kan ellers nevne at når du er livredd slik du sier du er, så har hun full makt, og kommer ikke til å forelske seg i deg. Meget usansynlig. Har aldri sett en kvinne forelske seg i livredde menn. Så beklager, thats life og du vokser på det.

Endret av choer_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...