Gå til innhold

[LOTRO]Kinship på Laurelin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
Hei :)

Finnes det noen (semi) norske eller nordiske kinship på Laurelin som rekrutterer nye?

Har akkurat begynt å spille lotro, etter at jeg har hatt kontoen siden spillet kom :p

Og jeg elsker det!

Navnet på serveren er Mette og Hedda :)

 

Vet ikke om det er aktuelt lengre, men jeg så tråden så; Så vidt jeg vet er det nå et nordisk Kinship på Laurelin, det heter the Great Adventurers.

:p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...
Faen, nå som så mange norske spiller på Laurelin, har jeg så lyst til og rerolle server : p Men så har jeg 32 hunter på Eldar, og ikke råd til og transfere :cry:

Lurer på om jeg skal fortsette på Dwarf Championen jeg har der.

 

Det er mye raskere å gå opp i level nå, så jeg klarte å nå lvl 37 på ca en uke. Er nå lvl 42, snart lvl 43. ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Soldiers Of The White City

 

Soldiers Of The White city er et av de eldste kinshipene på serveren, ble grunnlagt en dag etter release hvis jeg ikke husker feil. Er til nå et aktivt kin med medlemmer rundt omkring hele Europa. Ledern og grunnleggeren er norsk sammen med nestlederen. Vi har også en god del andre fra Norge og omkring i skandenavia. Vi er et så kalt ''light-RP kin'' som betyr at vi ikke tvinger folk til å holde på med roleplaying, men vi tolerer som regel ikke idiotiske navn som ikke har med ringenes herre gjør.

 

Til vanlig liker vi å holde på med det spillet har å tilby. Instancer, raids osv. Vi har tidligere tatt balrogen når det var det populære. Vi er ikke ''hard core raiders men gjør det mer for det sosiale og for å ha det kjekt. Når vi holder på med dette bruker vi ventrilo for å gjøre ting letter men brukes også når vi ikke er sammen bare for praten. Hvertfall noen av oss ;) )

 

Høres dette kjekt ut? sjekk ut sotwc.com og legg inn ett ord :)

 

(( Vi tar bare inn main chars er jeg redd, når du blir medlem så får du også ta inn alter etter en snakk med officer eller leder.))

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...