Trond. Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Da jeg spillte det første gang, gikk alt helt OK. Men nu som jeg er på level 19, så har nedlastinga når jeg går inn/ut av/i et hus bruker skikkelig lang tid. Før tok den ca. 10-20 sek, men nu tar den nesten 5 min. Spiller på X-box 360, har en ganske dårlig/gammel tv hvis det er brukbar info.
flakken Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Hvis loading skjermer begynner å ta lang tid, så er det kanskje på tide å slette cachen til Oblivion. Dette gjør du ved å holde inne A når du starter Oblivion og før Bethesda logoen popper opp i starten. Savegames og addons består så du trenger ikke frykte for det.
Trond. Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Skrevet 13. mai 2008 Jeg har nu prøvd og prøvd og prøvd... Det funker ikke å trykke "a" før bethesda logoen popper opp :S
jonna123 Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 (endret) Samme problemet fikk jeg da jeg kom på høy level. Å jo høyere jeg levlet jo tregere loadet den. Se her: tips: Tømme chace på harddisken. Om du opplever at xboxen går tregere under spilling enn før så kan du utføre en liten handling som gjør at den reagerer fortere igjen. Spillet Oblivion har en egen funksjon til akkurat dette ved å holde inne A-knappen fra du slår på maskinen til du ser Oblivion logoen på skjermen. Om du ikke har Oblivion kan du bruke dashboardet og gå til ‘System’ og så velger du ‘Memory’. Der vil du få opp en visning av harddisken og hvor mye plass du har på den, og eventuelt andre minnekort om du har det. Så presser du knappene i denne kombinasjonen: Y (du vil komme inn på en meny) så X, X, LB (Left Bumper), RB (Right Bumper), X, X. Gjorde du dette riktig vil du få et spørsmål på høyre del av skjermen som sier: “This will perform maintenance on your Xbox 360 storage devices. Do you want to continue?” og her må du trykke ja(yes). Denne prosedyren som starter tar ikke lang tid men vil forbedre ytelsen til enkelte spill om du opplever problemer. Endret 13. mai 2008 av jonna123
Trond. Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Skrevet 14. mai 2008 (endret) etter at jeg har entret memorien, så til hardisken og så trykke på "y" til den menyen, så er det bare "rename" og "format" som er der, og det går ikke ann å trykke "X" der... Jeg kan formatere, men det vil slette alt som er i hardisken... Så det vil jeg ikke. Endret 14. mai 2008 av minipilsen
jonna123 Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 (endret) Du skal IKKE trykke Rename eller Format. Du skal taste inn kombinasjon på kontrollen som jeg skrev ovenfor. Ingenting vil skje i det du trykker på knappene, før den siste knappen er trykket. Da vil det poppe opp et spørsmål: "This will perform maintenance on your Xbox 360 storage devices. Do you want to continue?" Her svarer du "yes" så skal du se at Obilvion er like kjapp som når du først fikk det Endret 14. mai 2008 av jonna123
Trond. Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Skrevet 14. mai 2008 Fant ut ka som var galt Jeg trudde det var analogen (LB og RB) fordi jeg trudde bumper var analogen (den knappen som man vanligvis går med) men broren min fant ut at det var knappene på tuppen My bad, men ty alot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå