TRS Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Dersom man skal spille på RP, så er det gjerne en idé å finne et navn som avhengig av rase/nasjon/whatever, gjerne passer inn i "settingen" de forskjellige baserer seg på, slik som en Stygian character har et navn som kan passe med gamle Egypt og slikt noe. Litt på spissen så vil jeg ikke tro det passer at en person fra Egypt heter Oluf eller Oddvar, da dette såvidt jeg vet er navn som gjerne trekker seg mer mot norden (uten at jeg skal si sikkert hvor de 2 nevnte navnene stammer fra).
CombatPsycho Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Har alltid problemer med å velge meg nick på spill, kommer sikkert til å ende opp med noe teit. Bestdadever, Iamaloli, eller noe. Mest trolig noe med Kim tho
Venerable Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Noen andre som fikk beskjed om at nicket dere ville ha var ugyldig når dere spilte Betaen? Navnet jeg prøvde har absolutt ingenting med Conan å gjøre, alikevel fikk jeg ikke lov. Merkelige greier.
SPRCO Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Helt sikkert noen som allerede har tatt det. Jeg lagde 5-6 characters og ingen av de var opptatt, selv om jeg spilte de to siste dagene av open beta.
Venerable Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Nei ikke opptatt. Da hadde det kommet "This name is already in use" eller noe slikt. Jeg fikk beskjed om at navnet av "invalid".
lolvik Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Medisinske ukjente begrep kan også stille sterkt som gode navn.. F.eks. Papilloma, som min Tempest of Set skal hete, er et medisinsk navn på noe man helst ikke vil ha Condylomer Kanskje jeg kaller meg for det ! >google it ! :3
Duddelmus Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Medisinske ukjente begrep kan også stille sterkt som gode navn.. F.eks. Papilloma, som min Tempest of Set skal hete, er et medisinsk navn på noe man helst ikke vil ha Condylomer Kanskje jeg kaller meg for det ! >google it ! :3 Hæhæhæ Var det som inspirerte meg til Papilloma, men tok det litt mer generelt, og ikke så spesifikt. xD
lolvik Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Jamen ka kjedelig ! ^^ Hva er det medesinske begrepet for navlelo tro... :3
hishadow Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Navnegenerator for Conan: http://abydos.erthonline.com/site/index.php?page=12
edds Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Har du tenkt til å spille Aquilonian er det veldig lett. Bare velg et romersk navn, der har du masse å velge mellom, pluss at det er veldig enkelt å finne en betydning du vil ha også.
Bloodax Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 skal bruke "conn" sønnen til conan hvis noen følger med i historien eller så tar jeg og bruker navnet til en venn av conan.. alvazar
edds Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 skal bruke "conn" sønnen til conan hvis noen følger med i historien eller så tar jeg og bruker navnet til en venn av conan.. alvazar Er ikke sikkert du får bruke de navnene. Hvis noen av karakterene eksisterer som NPC's er de nok ugyldige navn.
ZealD Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 skal bruke "conn" sønnen til conan hvis noen følger med i historien eller så tar jeg og bruker navnet til en venn av conan.. alvazar Den er tatt, hundre prosent sikkert. Men egentlig så liker eg ikke sånt.. Altså.. For det første kan du regne med at Conn er med i spillet, for det andre så hva er poenget med å ta navn fra noen av de mest kjente personene i spillet? Det blir det samme som å kalle seg Mitra, Crom, Conan, Conn, osv. Min mening iallefall..
Bruutahl Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 "Preliminary Age of Conan: Hyborian Adventures Roleplaying Server Rules: All names must fit within the universe of Hyboria. Sephiroths or Pikachus or names that are out of place with the setting are not permitted. This is in addition to our usual naming policy (for example, no copyrighted names). No names (or obviously similar names) may be those used in the works of Robert E. Howard. Conan, Kohnan, Konan, Kohnan are all examples of names that are forbidden under this policy." http://community.ageofconan.com/wsp/conan/...p;table=CONTENT
Bloodax Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 jepp du har nok rett...da får jeg prøve med alvazar eller noe lignene. Jeg suger på å finne navn, dette er mitt første mmorpg game sånn btw..
Rallahr Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Det som skjer er at alle de gode nanvnene blir tatt, så du ender opp med et stygt navn med masse tall - C0n4n1234568 f.eks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå