abergman Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Hei, Jeg hr hatt min iPhone i en drøy uke nå. Det har kommet om noen mld på iTunes om forskjellige ting. Men jeg lurer på vis jeg må gjøre noe mere eller vis det kommer til å skje noe med iPhoene i ettertid! Kommer iTunes til å låse tilbake den eller noe. Jeg har Unlocka den med ZiPhone. Takk vis dere har noen tips
juhu Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Tror nok ikke iTunes kommer til å låse telefonen din. Hvilke meldinger har du fått opp i iTunes? Har selv opplevd div "feilmeldinger" men de har som oftest kommet av at telefonen var låst (standby med kodelås) når jeg satte den i dockingen.
abergman Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 Takk, men det har kommet opp en melding av at iTunes har tilgang til iPhonen og slikt
abergman Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 Og en ting til. den EDGE ikonet har ikke dukket opp!, uansett vis jeg ikke har Wifi så kan jeg gå inn på istalleren, bruker jeg EDGE da!? Når kommer det ikonet opp!??
Laland Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Når du ikke har på wifi, men bruker safari, mail, installer eller andre nett-baserte programmer så bruker du edge, ja. Det skal bare være en E oppe ved klokken iTunes skal ha tilgang til iPhonen, det er meningen. Men hvis du får spørsmål om å oppdatere til noe annet enn 1.1.4 ville jeg ikke ha gjort det - enda.
abergman Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 Ok, takk. men det ikonet kommer ikke opp!, Er det noe farlig eller hva skla jeg gjøre?
juhu Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Fungerer edge da? Test med f.eks installeren og oppdatere sources eller safari. Hvis edge ikke fungerer så er det satt opp feil eller deaktivert i bossprefs. Hvilket mobilabonnement bruker du?
abergman Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 Jeg bruker Tele2 men det står N Netcom fordi de har kjøpt det opp eller no. men skal jeg skjekke ved å skru av WiFi og prøve vis du kan få opp safari?
abergman Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 Den sier at EDGE ikke er med i Abonemanget. men jeg bruker ikke interett uten WiFiså trenger vell ikke det?
juhu Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 nei trenger ikke å ha edge satt opp. Da er du i alle fall sikker på at du ikke får noen uventede kostnader Det at det står netcom i stedet for tele2 er at tele2 leier netcoms nettverk, slik at du kobler deg til netcom sine mobilsendere.
cnil Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Takk, men det har kommet opp en melding av at iTunes har tilgang til iPhonen og slikt Hei. Det der er ikke en feilmelding, men bare informasjon om at iTunes er tilkoblet iPhone og at du kan overføre filer o.l.
abergman Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Skrevet 6. mai 2008 Takk folkens! Men mange sier at iPhonen kan bli rar vis man instalerer masse spill og slik, er det sant!??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå