Gå til innhold

hvor finner jeg drivere for go7600?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ofte er produsenter av bærbare pcer utrolig dårlige på å oppdatere driverne til skjermkortene sine, noe de er nødt til siden Nvidia ikke vil lage drivere til dem. Jeg vet ikke hvor gammel driveren du har funnet på Acer sine sider er, men ofte kan det være en fordel å bruke en driver fra LaptopVideo2Go. Her finner du utrolig mange utgaver av drivere, både til diverse bærbare og til stasjonære, og dessuten har de ordnet det slik at du kan installere hvilken som helst Nvidia driver på din bærbare, selv om driveren ikke ble laget for den.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Hehe, var ikke ment til deg desverre, var litt for kjapp i innlegget mitt der.

 

En 5613ZWLMi er en versjon Acer aspire som ble levert med geforce 7600 istedenfor 7300 i et begrenset opplag eller noe.

Men den modellen jeg har er visst ganske like Aspire 5610z som gjør det enda mer komplisert. Prikk lik så og så.

Jeg klarer nemlig ikke finne drivere til denne versjonen, derfor jeg spurte.

Lenke til kommentar
Finner ikke min der. Har jo ikke Vista.

 

Scroll deg frem til din pc-produsent og operativsystem variant:

http://www.laptopvideo2go.com/forum/index.php?showforum=99

 

Var da veldig som du ikke skulle klare å finne frem til noe på egen hånd?

http://www.laptopvideo2go.com/forum/index.php?showforum=93

Hvilket skjermkort har du? Har du et nyere et kan du lik så godt installere en av 180.XX driverene for operativsystemet ditt. Du bare laster ned filen med driveren, pakker den filen ut i en mappe, laster ned INF fila (link rett vedsiden av driver linken) og erstatter INF fila som du lastet ned sist med den du finner i mappen som du pakket ut driveren til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...