Christeven Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) er en forskjell mellom statistikken for alle spill i verden og statistikken kun for mmorpg vettu.. Leste du den andre artikkelen? Der sto det at jenter foretrekker MMORPG. jeg leste den for annen gang nå, kan du hente ut hvor det står? for jeg fant det hvertfall ikke. Den artikkelen virket heller ikke spesielt seriøs eller proffesjonell, så lurer litt på hvor "offisiell" den er.. minte meg mer om en skolestil fra videregående.. Endret 3. mai 2008 av Christeven
tflovik Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 hvorfor i ### skulle det det? da måtte alle tanks bli male og alle dps bli dame for å bli best.. Nei men det var sånn i lotro så kunne hende det var det her også, men det var bare de første 5 lvl eller no da Fortell meg har du spillt LOTRO eller? Jeg har spillt opp til lvl50 med en karakter i LOTRO og jeg kan si at det er bare oppdiktet tøv. Male og female er akkurat like foruten utseende. Ta å sjekk fakta før du kommer med dumme påstander.
haffi Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 (endret) hvorfor i ### skulle det det? da måtte alle tanks bli male og alle dps bli dame for å bli best.. Nei men det var sånn i lotro så kunne hende det var det her også, men det var bare de første 5 lvl eller no da Fortell meg har du spillt LOTRO eller? Jeg har spillt opp til lvl50 med en karakter i LOTRO og jeg kan si at det er bare oppdiktet tøv. Male og female er akkurat like foruten utseende. Ta å sjekk fakta før du kommer med dumme påstander. Lol, jeg har da spillt lotro kom også til lvl 50TENK. men når man var elf female så hadde man mindre defence enn guttene som hadde mer, men dette var ingen big deal når det kun var de første 5-10 lvl'ne til når du fikk litt bedre gear. EDIT: når jeg nå tenker over det så er det ikke jente og gutte stats, det er at elf har mindre enn hobbit i noe osv. noe som jeg må ha forvekslet. Men egentlig kan bare moderator/admin komme å lukke tråden siden jeg fikk svar på det jeg skulle ha svar på. Endret 4. mai 2008 av haffi
Christeven Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 er en ganske stor forskjell mellom dame og mann og menneske og alv, hobbit, dverg..
haffi Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 er en ganske stor forskjell mellom dame og mann og menneske og alv, hobbit, dverg.. Ja men husket det ikke, har ikke spilt det på 5 mndr eller noe så er ikke greit å huske det.
haffi Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 skulle ønske jeg kunne si jeg skjønte problemet ditt Det er ikke no problem det er bare et spørsmål, siden det ville være mer realistisk om ei tynn og small jente hadde vært dårligere som tank en enn feit og grautete gubbe hadde vært det liksom.
haffi Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 eh.. du ser etter tank? ÆSJ! hva faen er det for et monster!!!!!!!!!!!!!!!
TommyGavin Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Får da håpe det ikke er noen forskjell. Da hadde det ikke vært no poeng i å ha kvinnelige tanks. Kan uansett tenke meg hva slags styr det hadde blitt hvis det var noen forskjell mellom gutter og jenter i spillet ^^
MrLee Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Jeg som trodde female chars i AoC bare ble laget for RPere som ville henge på armen til de "ekte" spillerene jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå