Gå til innhold

Ny Arcade Maskin....dårlig utgave?


Anbefalte innlegg

kjøpte en arcade maskin i dag til 1495,- som backup siden min gamle er i tyskland......

ser når jeg kommer hjem at det sannsynligvis ikke er falcon versjon (etiketten sier 203W ikke 197W)

Sjekka ikke dette i butikken da jeg trodde alle arcade/M HDMI var falcon.........

Ikke noe problem å bytte inn å få pengene tilbake emn er falcon chip så viktig???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bare bytt den, husk å sjekke etikett på eske neste gang.

14 dagers returrett på slike produkter i alle butikker.(elkjøp har 30)

175 watt skal det stå

 

edit: trodde faktisk alle arcade var 175watt, menmen man blir vel aldri klok på microsoft sin produksjon.

 

når det gjelder viktighet så er det jo en del av forbedrings pakken for xbox360 når det gjelder å unngå rrod. Mindre watt, mindre varme kort forklart. Bedre kjøleribber......

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar
bare bytt den, husk å sjekke etikett på eske neste gang.

14 dagers returrett på slike produkter i alle butikker.(elkjøp har 30)

 

Her tror jeg nok du tar feil. Det eksisterer ingen generell bytterett på varer handlet i butikk i Norge. Om det er tillatt så er det en ekstraservice fra butikkene sin side og ikke noe du har krav på. "Bytteretten" rundt juletider er feks temmelig ekstraordinær fra butikkene sin side, men likevel noe som har vokst fram som en sedvane. Elkjøps tilbud om 30 dagers åpent kjøp er med andre ord et svært godt tilbud til oss forbrukere, man kan selvsagt avtale slikt med hvilket som helst utsalgssted, men da må det avtales før man inngår kjøpet. Om butikken er interessert i å beholde deg som kunde så kan det godt hende trådstarter får byttet sin "gammle" modell mot en falcon, det er i alle fall verdt å spørre.

 

Angrerettloven gjelder kun ved fjernkjøp (altså feks på nett, postordre, osv) eller ved kjøp utenfor fast utsalgssted (feks på en messe, stand eller lignende).

 

Arlendius

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...