Glenn90 Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hvis jeg kjøper spillet i US, kan jeg spille med venner i EU? Noen som har GTA 4 som får til å spille på US servere?
dannad Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 GTA IV er ikke online region locked, så ja, du kan spille med venner i EU med en US versjon Rett meg om jeg tar feil...
SirElectron Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jeg vil anta at PS3 kobler deg til en server i nørheten eller i det landet du har registrert brukerkontoen din. Så hvis du har an Amerikansk konto, da kobler du til en amerikansk server. Det er også mulig at de kobler deg til den serveren med lavest ping. Så hvis du har en norsk konto, og bor i norge. Så burde det ikke være noe problem og koble deg opp mot venner fra norge/europa.
sureup Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 ser ut som om dere egentlig ikke er 100% sikre på det? Hadde vært kjekt å få et 100% sikkert svar på hvordan dette funker:)
langkaas Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 (endret) GTA IV er ikke region sperret Les her: http://n4g.com/News-139891.aspx Endret 1. mai 2008 av langkaas92
Argusblikk Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Oi, dette hadde ikke jeg tenkt på! Selv har jeg bestilt fra VGP. Men jammen meg godt at det ikke var regionsperret! Hadde blitt kjipt online da
langkaas Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Oi, dette hadde ikke jeg tenkt på! Selv har jeg bestilt fra VGP. Men jammen meg godt at det ikke var regionsperret! Hadde blitt kjipt online da Kom selv på dette noen dager etter at jeg hadde bestilt fra VGP, spurte rundt i forumet og fikk fort vite at det ikke region sperret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå