loddebolten Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 (endret) Ser endelig ut til at DC er aktivt igjen etter lang nedetid.Vanvittig bra mod for BF2.Flya er sinnsykt mye bedre og de store ørkenbretta er helt råå.Nå skal det games her. Endret 1. mai 2008 av loddebolten
loddebolten Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Skrevet 1. mai 2008 Dette var helt RÅTT.! Endelig kan vi spille DC i singelplayer og med noen nye kart jeg ikke har rukket å teste ennå.Har flydd A-10 i hele natt.hatt det gøy som en unge.Grafikken og ytelsen virket bedre også.Dette ser veldig bra ut så langt.Etter du har innstalert SP v0.5 så husk å gå til startmeny og finn innstallhelper og kjør den før du starter singelplayer.
Danny92 Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 (endret) Jeg 1942 jeg og, får meg en gyldig cd key til helja så får jeg spillt online Edit: Trodde det var snakk om 1942 her Siden det er noe som heter desert combat til 1942 å Endret 1. mai 2008 av dannyboy_1992_
The Ghost Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Har dette selv og er enig med loddebolten her, A-10 og de store desert mappa Men har ikke spilt det siden engang utti 2007 :S Spiller svært lite fortiden, før gjorde jeg ikke annet, noe må ha skjedd meg
tjalla Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Mange som spiller det? Hvordan er realismen sammenlignet med Forgotten Hope?
loddebolten Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 (endret) Har vært en del nedetid på serverne så det er ikke mange dessverre.jeg har testa F,hope og DC gir meg et mye større "kick".Utrolig synd ikke flere BF2 gamere oppdager DC.Det blir nok forandring på det nå med muligheten for singelplayer.Jeg har spilt singelplayer i ei uke nå.Hadde aldri trodd jeg skulle ha det så gøym med singelplyer igjen.Ikke noe slår et skikkelig onlinegame men det er kult å kunne øve seg og herje litt med booter som er sånn passe gode.Helt mega. Realismen er bedre mener jeg.Flya feks.er mye bedre en i BF2.Her kan du fly 4 ganger så høyt uten å bli hengende som en tosk i løse lufta.he he.Tanksene er bedre å styre,kort sagt jeg er hekta og synes det meste er bedre. Endret 5. mai 2008 av loddebolten
ED209 Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Hmmm, lastet ned 0.16b versjonen av DCon. Ingen singelplayer der. Tror jeg holder meg til AIX modden.
loddebolten Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Skrevet 11. mai 2008 Singelplayer er en egen innstall du må ha i tillegg.Se etter fila DCON SP v0.5 setup.
ED209 Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Ah, sånn å forstå. Laster ned nå. Litt knotete da men ...
Slonken Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Dette var tøft det som Loddebolten sier, men hva pokker har skjedd med botène, har de gått rekrutten?? er jo plutselig blitt farlige og utspekulerte svin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå