Gå til innhold

Desert Conflict oppe å går igjen ! Med Singelplayer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser endelig ut til at DC er aktivt igjen etter lang nedetid.Vanvittig bra mod for BF2.Flya er sinnsykt mye bedre og de store ørkenbretta er helt råå.Nå skal det games her. :yes:

Endret av loddebolten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var helt RÅTT.! Endelig kan vi spille DC i singelplayer og med noen nye kart jeg ikke har rukket å teste ennå.Har flydd A-10 i hele natt.hatt det gøy som en unge.Grafikken og ytelsen virket bedre også.Dette ser veldig bra ut så langt.Etter du har innstalert SP v0.5 så husk å gå til startmeny og finn innstallhelper og kjør den før du starter singelplayer.

Skrevet (endret)

Jeg 1942 jeg og, får meg en gyldig cd key til helja så får jeg spillt online :D

Edit: Trodde det var snakk om 1942 her :p Siden det er noe som heter desert combat til 1942 å :p

Endret av dannyboy_1992_
Skrevet

Har dette selv og er enig med loddebolten her, A-10 og de store desert mappa ;)

Men har ikke spilt det siden engang utti 2007 :S

Spiller svært lite fortiden, før gjorde jeg ikke annet, noe må ha skjedd meg :p

Skrevet (endret)

Har vært en del nedetid på serverne så det er ikke mange dessverre.jeg har testa F,hope og DC gir meg et mye større "kick".Utrolig synd ikke flere BF2 gamere oppdager DC.Det blir nok forandring på det nå med muligheten for singelplayer.Jeg har spilt singelplayer i ei uke nå.Hadde aldri trodd jeg skulle ha det så gøym med singelplyer igjen.Ikke noe slår et skikkelig onlinegame men det er kult å kunne øve seg og herje litt med booter som er sånn passe gode.Helt mega.

Realismen er bedre mener jeg.Flya feks.er mye bedre en i BF2.Her kan du fly 4 ganger så høyt uten å bli hengende som en tosk i løse lufta.he he.Tanksene er bedre å styre,kort sagt jeg er hekta og synes det meste er bedre.

Endret av loddebolten
Skrevet

Dette var tøft det som Loddebolten sier, men hva pokker har skjedd med botène, har de gått rekrutten?? er jo plutselig blitt farlige og utspekulerte svin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...