Gå til innhold

Hvordan resette Nokia-telefonen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan kan jeg resette telefonen min (Nokia E50) slik at alt blir slettet på den og den blir tilbakestilt til fabrikkoppsett?!

Trodde kanskje man kunne bruke Nokia Suite til dette, men finner ikke ut av hvordan man gjør det...

Noen som kan hjelpe? :dontgetit:

PS! Jeg har forresten en Nokia 5140i som jeg ville hatt resatt. Hvordan går jeg fram?

Endret av nilsrune
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan kan jeg resette telefonen min (Nokia E50) slik at alt blir slettet på den og den blir tilbakestilt til fabrikkoppsett?!

Trodde kanskje man kunne bruke Nokia Suite til dette, men finner ikke ut av hvordan man gjør det...

Har ikke så mye erfaring med nokia, men på de nokia modellene jeg har hatt har du kunnet gå inn på innstillinger og gjenopprette fabrikkinstillnger

Skrevet (endret)

Har ikke så mye erfaring med nokia, men på de nokia modellene jeg har hatt har du kunnet gå inn på innstillinger og gjenopprette fabrikkinstillnger

Takk for svar :)

...men dette er jeg allerede kjent med. Men uansett, all data blir ikke slettet på telefonen viss man bruker "Gjenopprett fabrikkoppsett", kun INNSTILLINGENE blir tilbakestilt. Jeg vil ha en ren tilbakestilling av hele telefonen, MED innhold!

Endret av nilsrune
Skrevet

*#7370# (*#RES0#)

Tilbakestiller telefonen til fabrikk innstillinger, altså slik den var når du mottok den. Du blir pgså spurt om en sikkerhetskode, den er som standard 12345. Advarsel: Før du tilbakestiller mobilen husk at alle data i telefonminnet vil bli slettet.

*#7780# (*#rst0*)

Dette er en såkalt "soft-reset" av telefonen. I motsetning til *#7370# vil ikke data som kontakter, kalenderdata osv, bli slettet. Det eneste som blir tilbakestilt er telefonoppsettet, som temaer og profiler. Standard sikkerhetskode er også her 12345.

Sjekk ut N80 Fantomet for flere "hemmelige" koder.

Skrevet

*#7370# (*#RES0#)

Tilbakestiller telefonen til fabrikk innstillinger, altså slik den var når du mottok den. Du blir pgså spurt om en sikkerhetskode, den er som standard 12345. Advarsel: Før du tilbakestiller mobilen husk at alle data i telefonminnet vil bli slettet.

*#7780# (*#rst0*)

Dette er en såkalt "soft-reset" av telefonen. I motsetning til *#7370# vil ikke data som kontakter, kalenderdata osv, bli slettet. Det eneste som blir tilbakestilt er telefonoppsettet, som temaer og profiler. Standard sikkerhetskode er også her 12345.

Sjekk ut N80 Fantomet for flere "hemmelige" koder.

Takk for svar :thumbup:

Har du forresten flere slike sider med "hemmelige" koder? For eksempel til HTC-telefoner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...