Gå til innhold

[GTA]Hvor Langt Har du Kommet ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen klart Three Leaf Clover missionen? Faen så jeg har banna siste timene :(

 

 

Første gang kom jeg ikke ned på subwayen en gang. Andre gang blei jeg skutt av de to første som man møter i subwayen. Tredje gang dør han Derreck i tunnellen. Fjerde gang er jeg så jævlig dum og skal kapre en taxi som har bare det lille tallet 3 poilitibiler rundt seg. Jeg truer sjåføren og det går jo treigt som vanlig, og i mens har purkejævlene fri sikt på meg og mine kompanjonger så jeg blir drept. Men det fortjente jeg faen meg, hastverk er lastverk :(

 

 

Edit:

Ett spørsmål til når det gjelder valget mellom X og D.

 

 

Hvem valgte dere å drepe? Jeg drepte Dwayne, men da ville ikke Playboy X prate med meg mer fordi jeg var en kald morder. lol. Er det noen som drepte PLayboy X som kan fortelle hva Dwayne sa?

 

 

Jeg valgte å drepe Playboy X og Husker ikke helt ordrett hva Dwayne sa, men han ble veldig takknemlig og snakker litt om du er den eneste virkelige vennen han har igjen i Liberty city. Videre etter det kan du henge rundt med Dwayne og spille bowlng etc... :p

 

 

Da må jeg jo spørre :

 

Gir han noen nye oppdrag osv eller er han bare en venn? For hvis han bare er venn så er det like greit. Synes det er slitsomt med alle folka som skal ut å finne på noe hele tiden :p

 

Lenke til kommentar

 

Først så parkerte jeg en bedre bil ved siden av den dårlige trucken ved inngangen(bedre til getawayen senere).

Så løp jeg rundt hele huset å brukte stigen på baksiden.

Deretter gikk jeg fort inn i rommet med coke'en å skøyt de som var i veien :whistle:.

For å komme meg ut løp jeg bare med en gang ned den lange gangen og deretter rett ut til bilen, behøvde ikke skyte noen på veien.

Noen som har flere tips til hvordan man kan klare "snow storm" oppdraget???

Holder på å bli gal!!

Er så dritt lei av å kjøre den lange turen for hver gang man må restarte?

 

Har prøvd å barrikadere meg i ett rom, men det virker som å det bare kommer uendelige mange purk.

Har også prøvd å løpe, men nytter jo ikke å finne utgangen igjen.

 

Fikk det nå til :thumbup:, her var min metode:

Endret av MacBain
Lenke til kommentar

Forklaring på Snow Storm. For dere som ikke vil ha hjelp, ikke se i spoiler :p

 

 

Skyt deg gradvis ut av bygget, sørg for å ha drept alle før du trigger eventen som gjør at purken kommer. Når du begynner å nærme deg utgangen løp som faen til nærmeste bil og kjør! Jo, utnytt at du kan hjemme deg bak hjørner som mye du kan, samtidig som du gradvis beveger deg mot utgangen. Jeg tok meg også tid til å planlegge en fluktrute før jeg plukket opp stæsjet. :)

 

Lenke til kommentar
Noen klart Three Leaf Clover missionen? Faen så jeg har banna siste timene :(

 

 

Første gang kom jeg ikke ned på subwayen en gang. Andre gang blei jeg skutt av de to første som man møter i subwayen. Tredje gang dør han Derreck i tunnellen. Fjerde gang er jeg så jævlig dum og skal kapre en taxi som har bare det lille tallet 3 poilitibiler rundt seg. Jeg truer sjåføren og det går jo treigt som vanlig, og i mens har purkejævlene fri sikt på meg og mine kompanjonger så jeg blir drept. Men det fortjente jeg faen meg, hastverk er lastverk :(

 

 

Edit:

Ett spørsmål til når det gjelder valget mellom X og D.

 

 

Hvem valgte dere å drepe? Jeg drepte Dwayne, men da ville ikke Playboy X prate med meg mer fordi jeg var en kald morder. lol. Er det noen som drepte PLayboy X som kan fortelle hva Dwayne sa?

 

 

Jeg valgte å drepe Playboy X og Husker ikke helt ordrett hva Dwayne sa, men han ble veldig takknemlig og snakker litt om du er den eneste virkelige vennen han har igjen i Liberty city. Videre etter det kan du henge rundt med Dwayne og spille bowlng etc... :p

 

 

Da må jeg jo spørre :

 

Gir han noen nye oppdrag osv eller er han bare en venn? For hvis han bare er venn så er det like greit. Synes det er slitsomt med alle folka som skal ut å finne på noe hele tiden :p

 

 

Angående X og D.

 

 

Jeg drepte Playboy X. Jeg likte'n aldri.... Dwayne var litt lettere å like.

X lovte meg jo penger men jeg hadde allerede over 300k så jeg trengte ikke pengene.

 

Dessuten får man leiligheten til X etter å drept han :dribble: NAJS TV!

 

Lenke til kommentar

Er stuck på en mission hos "M"

 

 

Den hvor du skal følge toget med han fyren inne i toget så når han går av drepe han. Jeg klarer å følge litt så fucker jeg bare opp.

 

 

Og en hos "X"

 

 

Ok denne er når jeg får den bilen med våpen og skal gå på et tak og ta ut folka på arbeidsplassen ? Noen Tips???

 

 

 

Hjelp?

Lenke til kommentar
Spillfyr123, du går ut samme vei du kom inn, er jo ikke noe stress :p Men bruk pil ned for å zoome ut på kartet, så finner du kanskje utgangen...

 

 

 

Jeg skjøt noen utenfor sykehuset. Gikk rundt og opp en stige skjøt 5-6 (tror jeg)folk der . Gikk inn i et rom og jeg fant coken og da ble jeg...."lost"

 

 

 

Der, for å ikke spoile

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...