Gå til innhold

[GTA]Hvor Langt Har du Kommet ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har prøvd Oppdraget "The Snow Storm" enda? JEg sliter litt med det. Se i tips og hint tråden også.

Ellers er det vel X og E for meg for øyeblikket tror jeg.

Skrevet
Noen som har prøvd Oppdraget "The Snow Storm" enda? JEg sliter litt med det. Se i tips og hint tråden også.

Jeg prøvde The Snow Storm to ganger i går. Epic fail etterfulgt av PISS OUT MY ASS begge gangene.

Forsøkte igjen i dag like før jeg stakk på jobb og da gikk det på skinner.

Skrevet

Jeg prøvde The Snow Storm to ganger i går. Epic fail etterfulgt av PISS OUT MY ASS begge gangene.

Men fikk du drept alle på vei ut eller er det noe annet du må gjøre for å komme deg ut?

Skrevet

Men fikk du drept alle på vei ut eller er det noe annet du må gjøre for å komme deg ut?

My solution:

RUN FOREST, RUN!!!!!!

Skrevet (endret)

Jeg hadde granater som jeg fikk noen missions før det igjenn, bomba ut hele plassen og drepte de altfor dårlige polis' folkene som kom og så kjørte avgårde i pickupen som stod på utsiden, eneste som er problemet er og bli kvitt politiet med 3+stjerner, Har jo det forbaska helikopteret etter deg. Eller så gikk det fint for min del.

Endret av værdama
Skrevet

16 timer spilletid og 25% ca.

Ang. The snow:

Min måte å det på var dette;

1) klargjøre en bil da den pickupen er beyond håpløs.

2) gå rundt og klatre inn, kun drepe 4-5 stk før trigge cutscene.

3) Løpeeeeee!! politiet skyter på de andre folka..

Skrevet

Oppfordrer alle til å putte historie delen i spoiler, og heller vise hvor langt de har kommet i prosent med tanke på de som nyter historien såpass at de ikke vil vite hva som vil skje :)

Skal begynne på andre oppdraget til Manny.

Skrevet (endret)

hvor mange flying rats har dere ? har 1av200 jeg , blir et langt spill :p

bare 6 timer spillt så langt.. lurer på om jeg skal begynne å få fullført vigilante mission chainen, men blæææ tok jævli tid i san andreas så vet ikke.. håper det går kjappere her :)

Endret av Fenixen
Skrevet (endret)

Står litt fast her nå og er lettere irritert:

The Puerto Rican Connection. Først 5min for å komme dit oppdraget starter. Så 5min med å følge et tog i bil(noe som er lette sagt enn gjort etter midnatt). Så komme seg fort som faen inn på t-banestasjonen og kverke 3stk. Med min flaks står det i tillegg 2 politibiler under oss. Ga opp etter 4. forsøk, tid for senga. *surmule*

Endret av Kiruk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...