noob11 Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har noen år i AO, og betatesting av de fleste nyerer MMOer så erfaring er ikke noe problem Hvor langt hadde en Staff mage kommer? Med mindre ingen har prøvd så er det ingen som vet. Det å gå imot vanlige konvensjoner når man har nådd de vanlige målene er gøy. Har man erfaring fra AO vet man at en NM enf er langt kulere enn en trox enf rett og slett fordi det er/var vanskligere Jeg ruller en barb som utelukkende skal bruke bue (etter jeg får tak i en) på mandag, så får jeg se hvordan det går
Christeven Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) dette blir bare latterlig, du kan ikke drepe en mob på din lv med kun bue som barbar. Ja det vet jeg, har prøvd barbar ja. du bruker cloth og light armor, og uten noen skills med bue bortsett fra autoattack er du død før du har tatt 5% av mobens hp.. Hvor langt du hadde kommet som staff mage i wow? det VET jeg ikke hadde gått, trente staff skills på min 70 mage i low lv dungeons. kan si med en gang, mobs jeg 1 shotter tar minutter med staff. med andre ord, det går ikke. Du sier du har erfaring fra flere mmo, men det viser du neimen ikke med slike uttalelser. Endret 3. mai 2008 av Christeven
Robinvi Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) Føler navent ditt samsvarer bra med de postene jeg har sett deg gjort angående emnet (der noob er på en skala fra 1, som er minst, til 10 som er den største nooben, hvor du scorer 11.) Endret 3. mai 2008 av Robinvi
noob11 Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Samme det, jeg prøver nye ting som andre mener ikke går eller er ikke optimalt fordi jeg synes det er gøy å gjøre ting anderledes. Du sier man ikke kan drepe mobs med bue som barbar. Jeg har selv drept mobs på samme lvl i Conall's Valley med bue. Nå var det riktignok før bue nerfen, men jeg tror jeg skal klare mer enn 5% på en mob enda. Men, istendefor å krangle om dette så skal jeg teste det. Så kan jeg heller poste en kill video elns på mandag
noob11 Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Føler navent ditt samsvarer bra med de postene jeg har sett deg gjort angående emnet (der noob er på en skala fra 1, som er minst, til 10 som er den største nooben, hvor du scorer 11.) Wow, tror kanskje det er den lengest måten jeg er blitt kalt noob på noen sinne. Nice
haffi Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Føler navent ditt samsvarer bra med de postene jeg har sett deg gjort angående emnet (der noob er på en skala fra 1, som er minst, til 10 som er den største nooben, hvor du scorer 11.) Wow, tror kanskje det er den lengest måten jeg er blitt kalt noob på noen sinne. Nice Greit nok at det er litt teit å prøve den siden man egentlig veit den blir doomd, men tenk hva verden har blitt av at folk prøver ting.
Robinvi Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Samme det, jeg prøver nye ting som andre mener ikke går eller er ikke optimalt fordi jeg synes det er gøy å gjøre ting anderledes. Du sier man ikke kan drepe mobs med bue som barbar. Jeg har selv drept mobs på samme lvl i Conall's Valley med bue. Nå var det riktignok før bue nerfen, men jeg tror jeg skal klare mer enn 5% på en mob enda. Men, istendefor å krangle om dette så skal jeg teste det. Så kan jeg heller poste en kill video elns på mandag Du klarer å drepe en mob med pil og bue, jeg vet det fordi Barbarian er den klassen jeg har hatt på level 80. Poenget er at hvis du skal bruke Bue som main våpen så roller du ranger fordi at han tåler mer, gjør MYE mer skade osv. Du trenger ikke å bevise at du kan drepe en mob med buen. Det eneste du besviser er hvor dumt det egenltig er. Buen fungerer generelt som en måte å pulle på, den gjør for lite skade til å brukes til vanelig (så lenge du ikke er Ranger). Men jeg gidder ikke diskutere det her, blir bare atl for dumt. Jeg har vist poenget mitt og vet at jeg har rett og du tar feil. Prøver du å si noe annet så bare refererer jeg til navnet ditt en gang til.
Christeven Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Samme det, jeg prøver nye ting som andre mener ikke går eller er ikke optimalt fordi jeg synes det er gøy å gjøre ting anderledes. Du sier man ikke kan drepe mobs med bue som barbar. Jeg har selv drept mobs på samme lvl i Conall's Valley med bue. Nå var det riktignok før bue nerfen, men jeg tror jeg skal klare mer enn 5% på en mob enda. Men, istendefor å krangle om dette så skal jeg teste det. Så kan jeg heller poste en kill video elns på mandag ja det er bra å prøve nye ting, men er bare dumt å prøve ting du VET det ikke kommer noe godt ut av.
noob11 Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 oki, da har vi en slags enighet her. Det går ann, men det er langt fra optimalt, og sikkert selvplaging på høyt nivå. Men jeg har et litt relatert spørsmål til dere. Når dere har levlet noen chars til max nivå og har omtrent det beste utstyret som er mulig på dem, hva gjør dere da? Jeg gjør gale ting som å rolle en alt som alle vet at er dumt å spille nettopp fordi ingen andre gjør det. Eks sjekket jeg listene for hvilke klasse/rase komboer som ingen hadde tatt til 220 i AO og prøvde meg på dem. Det var langt fra optimalt, men veldig gøy
Christeven Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) er dog en forskjell på ting som ikke er helt optimalt og ting som er totalt ubrukelig Endret 3. mai 2008 av Christeven
Digidice Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Samme det, jeg prøver nye ting som andre mener ikke går eller er ikke optimalt fordi jeg synes det er gøy å gjøre ting anderledes. Du sier man ikke kan drepe mobs med bue som barbar. Jeg har selv drept mobs på samme lvl i Conall's Valley med bue. Nå var det riktignok før bue nerfen, men jeg tror jeg skal klare mer enn 5% på en mob enda. Men, istendefor å krangle om dette så skal jeg teste det. Så kan jeg heller poste en kill video elns på mandag Fatte ikke vitsen i at du i det heletatt gidder og teste det eller si det. Blir så dumt som og si du skal koke poteter i en gryte med en ligher bare fordi at det kansje hadde funka over lang tid (hehe kom ikke på noe bedre i farten)
noob11 Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Fatte ikke vitsen i at du i det heletatt gidder og teste det eller si det. Blir så dumt som og si du skal koke poteter i en gryte med en ligher bare fordi at det kansje hadde funka over lang tid (hehe kom ikke på noe bedre i farten) Tja, folk gjør mye rart. Noen blir til og med rike av å gjøre ting alle vet kommer til å ende dårlig. Se Jackass folka. Men, det å koke poteter med lighter. Hvis du gjør det så har du gjort noe kanskje ingen andre har gjort. Det i seg selv er i mine øyne ofte verdt det. Feks er det ingen hensikt i seg selv å sykle rundt jorden. Det hindrer ikke folk i å gjøre det fordi de vil være først eller raskest. Jeg skjønner jo på tilbakemeldingene i denne tråden at jeg har et unormalt tankesett, men jeg liker å være unormal så det går greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå