Xistence Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Syns jeg har hørt noe om at du kan kjøpe cd-keys fra wow-europe hvis du har lasta ned spillet i stedet for å kjøpe de. Stemmer det? Isåfall, kunne jeg fått en link?
Roberthawkins Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 lag en trial acc elns og upgrade tror jeg da
flakken Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Upgrade til full account er ikke som i gamle dager dessverre, nå krever de CD key fra en boxed versjon av WoW for å oppgradere trial accounten.
Xistence Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 Upgrade til full account er ikke som i gamle dager dessverre, nå krever de CD key fra en boxed versjon av WoW for å oppgradere trial accounten. så det vil si jeg må kjøpe de boksene med cd'ene på nytt? Jaja det er bare 300kr på den lokale spaceworld butikken, muligens mindre pga noe medlem greier ^^
StorPeder Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Du kan kjøpe herfra https://gamersloot.net/catalog/ Tok 5 minutter sist jeg brukte de.
Xistence Skrevet 30. april 2008 Forfatter Skrevet 30. april 2008 Takk men nei takk. Sjekka prisen og var billigere og kjøpe på spacworld
Luz Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Who cares, du må jo ut av huset ditt for å dra på Spaceworld X_X
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå