Gå til innhold

(Løst) Mangler bilde på Altibox, Motorola.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har fiber/kabel gjennom Altibox (lyse). Får ikke frem tv-bilde. :wallbash:

Portalen vises, radio virker, peis vises, lokale sendinger kan sees, film kan leies, men ikke en av kanalene jeg har er der. Trykker jeg på tv-guiden kommer det opp kun en blå side med overskrift. Ingen oversikt over programmene. Har også en eldre (gammel) dekoder på tv i kjelleren. Her virker det som det skal.....

Er det noen som har hatt dette problemet som kan hjelpe meg?

Tusen takk på forhånd

Endret av SirEmanon
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har fiber/kabel gjennom Altibox (lyse). Får ikke frem tv-bilde. :wallbash:

Portalen vises, radio virker, peis vises, lokale sendinger kan sees, film kan leies, men ikke en av kanalene jeg har er der. Trykker jeg på tv-guiden kommer det opp kun en blå side med overskrift. Ingen oversikt over programmene. Har også en eldre (gammel) dekoder på tv i kjelleren. Her virker det som det skal.....

Er det noen som har hatt dette problemet som kan hjelpe meg?

Tusen takk på forhånd

Antar du har prøvd å restarte dekoderen?

mvh

Moella

Skrevet

Det er gjort. Tror at det er en feil i dekoderen, siden det kun er tv-bilder fra tv-kanaler som ikke fungerer. Som nevnt virker filmer og tv-opptak bl.a. programmer fra tv-Norge som vi bestemmer selv hva tid vi kan se.

Skrevet
Det er gjort. Tror at det er en feil i dekoderen, siden det kun er tv-bilder fra tv-kanaler som ikke fungerer. Som nevnt virker filmer og tv-opptak bl.a. programmer fra tv-Norge som vi bestemmer selv hva tid vi kan se.

Jeg ville kontaktet Altibox partneren din eller Lyse om det er dem du er kunde hos og fått dem til å sjekke ut at alt er ok i den enden.

mvh

Moella

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...