Gå til innhold

Sony KDL-40W4000 vs Sony KDL-40W3000


Anbefalte innlegg

Har sett bilder i Euronics avisen og Elkjøp, men de kunne ikke bekrefte hva som var forskjellen..derfor jeg måtte forhøre meg her. En i butikken sa at man fint kunne benytte både digital kort for canal didgital og RiksTv på tv med PCMCIA og MPEG-4. Man må da ha et adapter, kalt "RTVCAM". Vet noen om hva RTVCAM gjør, og om det er mulig å skaffe den uten å være kabel tv kunde?

 

EDIT: Fant ut at det var "TechniCrypt CXV" (CAM), og at den selges til litt under 900kr. De som selger W4xxx sier den er godkjent av riksTv, men den står ikke oppført som godkjent på deres nettside. Kanskje lurt å vente? Mange fornøyde på AVforum ser jeg. Dumt hvis man MÅ ha RiksTv abb. for å kunne bruke denne?!

 

RiksTV CAM for Sony W3000 & W4000 - RIKSTVCAM

 

RiksTV Kortmodul (CAM) til RiksTV, kun for nye eller eksisterende RiksTV kunder som har godkjent Sony TV (ingen bindingstid)

 

TechniCrypt CXVCAM modul (PCMCIA kort)

Endret av microon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Ingen grunn til å vente på at "godkjenningen" dukker opp på RiksTVs side, spør du meg. Det er tilnærmet garantert at den blir "godkjent", og skulle den ikke bli det, har du en klar reklamasjonssak mot evt. selgere som reklamerer med at TV-en er godkjent.

Lenke til kommentar

Vurderte å skaffe meg CAM modul til mitt W3000, men gjelder års-kortavgiften på 800kr for kun TV2 også?!

 

ed: hehe, glemte tittel.

 

Designmessig så liker jeg W3000 bedre. Teknisk sett tror jeg ikke det er enormt stor forskjell mellom dem. Når det kommer til kontrast så "booster" Sonyen bildet altfor mye og jeg har måtte slå av alt av etterbehandling (unntatt et par anti-støy parametere). Backlighting er også betraktelig redusert.

Endret av hishadow
Lenke til kommentar

Begynner å bli passe irritert på Amentio som stadig utsetter datoen på 52W4000.

Hadde de i utgangspunktet gitt beskjed om at jeg ikke kan få den før i midten av Juli, hadde jeg ikke kjøpt tven.

Har betalt tven og alt; kjedelig å ha så mye penger utestående.

Lenke til kommentar

Velkommen i klubben...Venta 2 måneder for å få mobil fra dem i fjor. Slikt kalles skjult forhåndsbestilling, og dem prøver bare å kuppe kunder. Kunne like godt ha stått den faktiske dato..men da kan jo andre nettbutikker skrive noe annet igjen.

 

Noen som vet tester på nye S4000? Lekkert design på den, kan den ha samme innmat som W4000?

Lenke til kommentar

Sendte mail til Sony Europa i forgårs:

 

Desverre kan vi inte se leveringdato på denne modell, din forhandlere får höre med Sony huvudkontor.

 

 

Med Vennlig Hilsen

 

Fanny

Sony Support

 

Så det er altså ingen leveringsdato på tven. Skal sende mail til Amentio nå, og be de kontakte Sony

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...