AtleBer Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 vil jeg kunne kjøre spillet med høyeste settings med disse delene? Intel Core 2 Duo E6750 2.67GHz 1333MhzSocket LGA775, 4MB MSI GeForce 8800GT 512MB OC GDDR3,PCI-Express 2.0, 2xDVI-I/HDCP Asus P5KC, P35, Socket-775, DDR2/DDR3,ATX, GbLAN, Firewire, PCI-Ex16 Crucial DDR2 BallistiX PC6400 2048MB (Har 2 av den så blir 4g) og vista 64 bit
Timeo Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Tror du kan kjøre alt av nye spill med de delene der, angående høyeste høyeste settings er det ikke godt å si, så sant ikke noen kan fortelle nøyaktig hvordan settings-panelet i aoc ser ut, og det har de vel ikke lov til hvis de vet det?
Killer_DT Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Den CPU-en du har satt opp er basert på den gamle produksjonstechentil intel. Kjøp den nye, de heter E8200, E8400 og E8500.
AtleBer Skrevet 28. april 2008 Forfatter Skrevet 28. april 2008 Den CPU-en du har satt opp er basert på den gamle produksjonstechentil intel. Kjøp den nye, de heter E8200, E8400 og E8500. Delene er der allerede de så det går nok ikke
Killer_DT Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Ah hehe, mulig jeg var stein da jeg leste din første post. Men ja, jeg vil absolutt si du vil kunne spille spillet ganske bra med den pc-en.
AtleBer Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 Ah hehe, mulig jeg var stein da jeg leste din første post. Men ja, jeg vil absolutt si du vil kunne spille spillet ganske bra med den pc-en. så lenge spillet kjører godt med dx10 så er jeg fornøyd. Gidder ikke kjøpe nye deler får å makse når forskjellen ikke blir så stor..og jeg egentlig ikke bryr meg så mye.
Osiric Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) Ah hehe, mulig jeg var stein da jeg leste din første post. Men ja, jeg vil absolutt si du vil kunne spille spillet ganske bra med den pc-en. så lenge spillet kjører godt med dx10 så er jeg fornøyd. Gidder ikke kjøpe nye deler får å makse når forskjellen ikke blir så stor..og jeg egentlig ikke bryr meg så mye. Du kan kjøre det ganske godt vil jeg tro. Men jeg tviler du kan spille det på high med dx10. Du får vel bare teste når det kommer ut I Pvp-Betaen spilte jeg med alt på high med ca 40-60fps, men så var det bare cheetah1 motoren de brukte da, til releasen bruker de en nyere motor som inneholder debug-motorer som helt sikkert får spillet til å gå glattere! Endret 29. april 2008 av Osiric
AtleBer Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 Ah hehe, mulig jeg var stein da jeg leste din første post. Men ja, jeg vil absolutt si du vil kunne spille spillet ganske bra med den pc-en. så lenge spillet kjører godt med dx10 så er jeg fornøyd. Gidder ikke kjøpe nye deler får å makse når forskjellen ikke blir så stor..og jeg egentlig ikke bryr meg så mye. Du kan kjøre det ganske godt vil jeg tro. Men jeg tviler du kan spille det på high med dx10. Du får vel bare teste når det kommer ut I Pvp-Betaen spilte jeg med alt på high med ca 40-60fps, men så var det bare cheetah1 motoren de brukte da, til releasen bruker de en nyere motor som inneholder debug-motorer som helt sikkert får spillet til å gå glattere! yuup. men hva deler er det som ikke er "bra nok"
Osiric Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 yuup. men hva deler er det som ikke er "bra nok" Egentlig så har du en god maskin, men så kan det hende at du kanskje trenger en kraftigere processor. Nå sier jeg ikke at du har en dårlig prosessor for det har du strengt tatt ikke, men jeg sier bare at 3-4ghz m/Dual core hadde vært å foretrekke, men som sagt så er jeg ingen ekspert og at du bare får sjekke selv når det kommer ut
AtleBer Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 yuup. men hva deler er det som ikke er "bra nok" Egentlig så har du en god maskin, men så kan det hende at du kanskje trenger en kraftigere processor. Nå sier jeg ikke at du har en dårlig prosessor for det har du strengt tatt ikke, men jeg sier bare at 3-4ghz m/Dual core hadde vært å foretrekke, men som sagt så er jeg ingen ekspert og at du bare får sjekke selv når det kommer ut ok Btw er amd bedre en intel for gaming?
Killer_DT Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Jeg har noenlunde samme PC som trådstarter. Bortsett fra at jeg har quadcore. Og jeg kjører betaen med alt på fullt. Det lugger ofte, men da hører jeg nesten alltid HDD jobbe som gal. Står mye på betaforumet om at mange har problemer med at spillet laster så enormt mye fra HDD. Ellers så kan jeg si at, på beta forumet så sier funcom at AoC er "optimalisert" til å bruke 2 og 4 prosessorkjerner. Jeg har fire kjerner og merker ingenting til denne optimaliseringen. Det er flere som sier det samme, i samme beta-forum tråd, og allikavel så påstår mods/dev hardnakket at quadcore skal hjelpe "endel". Min CPU går på 80% på en core, og 20-25% på en core. De to siste cores brukes ikke i det hele tatt. Jeg kjører winXP32bit/2GB ram. Min CPU er q6600@3,3GHz. Det jeg tror du vil tjene mest på er bare å overklokke CPU. Du klarer nok å overklokke endel med den du har. Ellers så holder resten av din HW i massevis, tror jeg.
Osiric Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 ok Btw er amd bedre en intel for gaming? Egentlig er det motsatt. Intel yter best. Men så har jeg ikke maktet å kjøpe noe intel-processor fordi den forrige intel-prosessoren min streika og jeg fikk elendig support. Så jeg gikk over til AMD og synes alt er helt flott med det!
Osiric Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Jeg har noenlunde samme PC som trådstarter. Bortsett fra at jeg har quadcore. Og jeg kjører betaen med alt på fullt. Det lugger ofte, men da hører jeg nesten alltid HDD jobbe som gal. Står mye på betaforumet om at mange har problemer med at spillet laster så enormt mye fra HDD. Ellers så kan jeg si at, på beta forumet så sier funcom at AoC er "optimalisert" til å bruke 2 og 4 prosessorkjerner. Jeg har fire kjerner og merker ingenting til denne optimaliseringen. Det er flere som sier det samme, i samme beta-forum tråd, og allikavel så påstår mods/dev hardnakket at quadcore skal hjelpe "endel". Min CPU går på 80% på en core, og 20-25% på en core. De to siste cores brukes ikke i det hele tatt. Jeg kjører winXP32bit/2GB ram. Min CPU er q6600@3,3GHz. Det jeg tror du vil tjene mest på er bare å overklokke CPU. Du klarer nok å overklokke endel med den du har. Ellers så holder resten av din HW i massevis, tror jeg. Så er det sånn at AoC støtter bruk av to prosessor-kjærner istedet for en som i de fleste spill, noe som kommer til hjelpe veldig på ytelsen.
Killer_DT Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Så er det sånn at AoC støtter bruk av to prosessor-kjærner istedet for en som i de fleste spill, noe som kommer til hjelpe veldig på ytelsen. Er det de sier. Men de klarer fortsatt ikke å bruke 2 cores maksimalt. (80/20). Men dette er en av de tingene jeg håper de fikser på før release.
Osiric Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Så er det sånn at AoC støtter bruk av to prosessor-kjærner istedet for en som i de fleste spill, noe som kommer til hjelpe veldig på ytelsen. Er det de sier. Men de klarer fortsatt ikke å bruke 2 cores maksimalt. (80/20). Men dette er en av de tingene jeg håper de fikser på før release. Er sikker på at de har fikset dette i den nyeste versjonen av cheetah 2, og er garantert fikset i sluttproduktet
AtleBer Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 (endret) Hva er cheetah? Endret 29. april 2008 av AtleBer
AtleBer Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 Grafikk motor, en del av Dreamworld engine. ok takk. an other noob question inc. hva er overklokke?
iNeo Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Det er når du "trimmer" maskinvaren inni datamaskien til å yte mer, til bekostning av at komponentene blir varmere, og går lettere istykker enn ved vanlig bruk.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Om delene er bra nok avhenger bl.a. hvilken oppløsning du er tenkt til å spille med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå