Gå til innhold

Ny pc rett å slett


Anbefalte innlegg

Det er greit å ha 1GB med ram...så er det en stund til han trenger å oppgradere med litt til...selv bruker jeg 600-700 av rammen så jeg trenger egentlig å kjøpe litt mer teil meg selv...

Vel...ikke så lenge Mhz øker...Da hjelper der lite å sitte på f.eks 1GB pc2700 når dagens standard er Pc4500 :shrug:

 

 

Og enda en gang så er jeg enig med kjetil Laura...Vent heller litt på de nye hovedkortene som er like rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig ville jeg ventet på springdale eller canterwood fordi de støtter cpu'er med 800mHz bus. Sant at det kommer nye ting det er verd å vente på hver måned, men intels cpu'er blir å bruke 800mHz bus hele resten av 2003 så oppgraderingsmulighetene senere er åpne. Også greit med støtte før HT2 og den turbo mode tingen canterwood skal ha virker gøy :)

 

Ram... Kjøp 512 eller 1gb eller 2, samma d, flaskehalsen i pc'n din blir likevell hd'ene. Sørg bare for å kjøpe rask ram, TwinMOS sin 3700 eller noen kjekke rimm4200 brikker.

 

Bruker selv 2x19 tommere, klarer meg ikke uten, absolutt å anbefale. Invester litt i skjermen(e), det er jo den delen av pc'n du ser mest på, greit om den/de er helt flate osv...

 

Ellers burde du ha Zalman eller Noisecontrol kjøler eller noe i den duren, støydempingsmatter er også kjekkt. Man blir gal av duringen om du har pc'n på 24/7. Runde idekabler ser bra ut, kabelsamlere, psumod, du skulle jo ha plexi i døren så det må være orden inne i boksen.

 

En liten ting til, jeg har kjøpt (fra komplett.no) skøyteledninger til mus, tastatur, og begge skjermene mine. Pc'n min står 5 meter fra der jeg sitter å bruker'n :lol:

Lenke til kommentar
Ingen som skal ha det beste av det beste?? Trenger ikke 1gb med ram, med mindre du bruker over 512 noe som de fleste som spiller ikke gjør, kommer ikke over 512 selv, selv om jeg har både kazaa og dc oppe

 

 

Hvordan merker man om hvor mye ram som brukes til hva o.l.?

 

Har XP,men lurer også på hvordan man gjør det i win98

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...