Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan få hvitere tenner og bedre ånde?

ekwathne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger kanskje ikke å si dette, men det å pusse tennene flere ganger daglig, bruke tanntråd og etter hvert måltid tannpirker, og ikke minst pusse tunga mens du pusser tennene.

Noen andre mer effektive midler er jeg ikke kjent med, men.

Skrevet

Nå er jo egentlig ikke sunne tenner hvite da, men hvis du vil ha de hvitere kan tannlegen bleke de for deg. Munnskyldevann for bedre ånde får du kjøpt på aboteket eller i matvarebutikken, du kan jo prøve det?

Skrevet

SB12 funker faktisk.

Finnes forrestentannkrem som spesifiserer seg på å gjøre tennene dine hvitere, men hvorvidt det funker, veit jeg ikke. Har mine tvil.

Skrevet

Puss tennene dine jevnlig? Før du legger deg og etter at du har stått opp.

Tyggis pleier som regel å være det beste middelet mot dårlig ånde og naturligvis munnskyll.

Skrevet

qxl for eksempel. effektivitet kommer an på hva slags type tannbleking du bruker, og hvor misfarget tennene er.

Skrevet

For bedre ånde vil jeg anbefale å pusse tenna to ganger daglig, før du drar på skolen/jobben og når du går og legger deg. En Extra tyggis etter hvert måltid er også å anbefale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...