Gå til innhold

importere htc fra usa


Anbefalte innlegg

Heisann, er på utkikk etter ny mobil da jeg har solgt n95 8gb'n. Ser litt på HTC, men ikke bestemt meg for modell enda. Har 4000 jeg kan kjøpe for, noen som har bra anbefaling? liker at det er GPS på telefonen, å at den ikke er så sinnsykt svæææær :dontgetit: .

 

Så til hovedspørsmålet, er det vanskelig å få gjort om fra amerikansk til norsk? sånn som jeg gjorde det da jeg kjøpte N95 8GB? da var det jo bare å skifte på noen nummer å kjøre software oppdatering...

 

 

EDIT: Åja, det må være wifi på telefonen, :love:

 

hatt to med wifi på nå, å jeg har en uten. tror jeg tilter snart

Endret av krabben911
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler deg å vente til etter 6 mai. Da vil HTC lansere nye modeller. Går rykter om at de vil lansere en mobil med Google Android OS'et.

 

Når du kjøper mobil fra USA må du huske at det må være GSM versjon, og ikke CDMA. CDMA fungerer ikke her til lands. Men dette visste du helt sikkert fra før av :)

Lenke til kommentar

Får å få den norsk, så må du flashe telefonen med en norsk ROM. Vil nå tro det ligger ett sted på nettet. Men jeg anbefaler heller å flashe til en custom ROM. Jeg f.eks har custom ROM som heter Shadow 2.1 WWE TE på min Touch.

 

Det finnes mange ROM's på XDA-Developers som er mye bedre enn orginal ROM's. Skal også nevnes at når man flasher telefonen, så vil garantien ryke, men siden du skal kjøpe fra USA, så vil du vel ikke ha garanti uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...