Gå til innhold

Red ring spørsmål.


Hunter147

Anbefalte innlegg

Xboxen min tok kvelden i dag etter jeg lastet ned en oppdatering. Jeg har tenkt å levere den inn på expert der jeg kjøpte den, men må jeg levere inn hardisken og? Kontroll og ledninger må det og leveres inn?

 

Hadde vært greit å beholde alle savene og alt jeg har lastet ned.

Endret av Hunter147
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Xboxen min tok kvelden i dag etter jeg lastet ned en oppdatering. Jeg har tenkt å levere den inn på expert der jeg kjøpte den, men må jeg levere inn hardisken og? Kontroll og ledninger må det og leveres inn?

 

Hadde vært greit å beholde alle savene og alt jeg har lastet ned.

 

Holder med å bare levere inn selve Xboxen. Ta av HDDen, alle kabler og annet tilbehør.

Lenke til kommentar

når jeg fikk RRoD tenkte jeg også at jeg skulle ta den til butikken jeg kjøpte den hos. der sa de at 80% av gangene xbox 360 slutter å virke blir den reparert over telefon/internett. og om ikke det går så går det mye kjappere å ringe microsoft og få DHL på døre noen dager senere for å hente den, og levere den når den er ferdig(gratis selvsakt), istedenfor å gjøre det gjennom expert.

Lenke til kommentar

Xpert vil nok ikke ha maskinen din nei... MS har en egen garanti for 3 røde lys, så ring til dem, så sender de DHL til deg med en eske. Da bare putter du boksen i esken, og sender den med DHL mens de er hos deg. Det går da ca en uke, så får du den tilbake på døren ;)

 

Kundestøtte via telefon er:

800 14 174

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar

Var på Expert i dag, og de nektet selvfølgelig å ta imot maskinen. Spurte om de hadde hørt om loven, men de sa at microsoft ville få de til sendt av brukeren selv,,, merkelig, siden jeg har hørt at de anbefalte folk til å gå på kjøpsstedet.

 

Men nå må jeg ringe til den kundesrvicen som jeg har hørt er elendig. Tar år og dag før en får xboxen tilbake, og at de ryker etter 2 dagers bruk.

 

Eller tar jeg rett og slett feil?

Lenke til kommentar

Kommer an på. Noen er heldige og får den i løpet av 1 uke, mens andre må vente opp til 3 uker. Så finnes det vel noen få mer ekstreme tilfeller med mange ukers venting. Tror nok den skal funke mer enn 2 dagers bruk. Noen som har sendt inn den gamle Premium uten HDMI, har fått en helt ny med HDMI tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...