Gå til innhold

Canon 40D på Japan Foto


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser at Japan Foto nå har 40D til 7499. Noen som vet om dette er "gråimport" /EU-modell eller om det er vanlig "norsk" utgave?

Har en bestilling liggende inne en annen plass, men rekker vel å kansellere den dersom dette er seriøst.

 

Japan Photo merker sine annonser med EU modell da de ikke er kjøpt fra norsk importør.

Og hadde det vært EU modell så hadde det ikke vært noen fare uansett, Japan Photo er seriøse og butikkene dems går så det griner. Garantien og reklamasjonsretten har du hos dem uansett.

Jeg har handlet hos Japan Photo en rekke ganger og har aldri hatt noen problemer med dem, tvert imot har jeg blitt møtt med meget god service.

Anbefaler deg å handle der fremfor andre steder.

 

 

 

Unnskyld at jeg blir litt "off-topic" men jeg lurer bare på en ting når det gjelder Japan Photo.

 

Ser at JP ligger er mange tusen kr billiger enn andre nettbutikker, på ett objektiv jeg tenker på å kjøpe.

Men jeg har blitt frarådet å handle der, mye pga grå-import. Men hva har det å si for meg, som forbruker, om objektivet er grå-import eller ikke?

 

Hvem har anbefalt deg det,... Foto&Video?

Vet F&V prøver å sverte JP pga at JP konkurerer med dem.. Har flere ganger hørt folka på F&V sverter JP. FOr deg som kunde har det ingenting å si om det er gråimport eller ei. Men det meste på JP er kjøpt hos norsk importør!

 

 

:ohmy::cry::no:

I think I have to start from the scratch...does anybody know a good language teacher who works after 20:00hrs or during the weekend? Holy moly....

Mr. Olsen viser seg å være ganske kapabel. Han er vel fortsatt så ung at han faktisk har tid på kveldstid til en liten ekstrajobb ;)

 

Starter hos FotoVideo neste uke, så nei... (Du gikk glipp av sjangsen til å ansette en stjerneselger i går Stephan ;) )

 

Tenk hvor mange flere Nikon kamera du hadde solgt om jeg hadde vært bak disken... Holy moly! ;)

 

Begynner du på FotoVideo? Ønsker du ikke en sikkert/trygg inntekt du eller? Hehe!

Lenke til kommentar
loose ? Prøv lose :)

 

Jeg tror du gjør deg i en foto-sjappe. Entusiastiske ekspeditører som har peil, er absolutt å foretrekke.

 

Tom

Men entusiastisk fanboy ekspeditør..? :p

En som er nøytral til merkene ville vel vært bedre?

 

Edit: Denne tråden har vel egentlig sporet av noe forferdelig.. skal vi fortsette denne diskusjonen i chattetråden?

 

Edit2: Forøvrig: Jeg er nøytral og har sendt søknad til daglig leder (?) for JP stavanger

 

Sånn btw siden olsen sier at Stephan må lese denne tråden ^^ :p

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
det var en steike fin sofa da...

 

Edit: Må prøve lure stephan til å tro han gikk glipp av noe vett ;)

 

I got nothing to loose :D

loose ? Prøv lose :)

 

Jeg tror du gjør deg i en foto-sjappe. Entusiastiske ekspeditører som har peil, er absolutt å foretrekke.

 

Tom

 

Jeg sa det, 10 ganger verre i engelsk, som stephan er i norsk.

 

Det er ikke deg jeg må overbevise :(

 

loose ? Prøv lose :)

 

Jeg tror du gjør deg i en foto-sjappe. Entusiastiske ekspeditører som har peil, er absolutt å foretrekke.

 

Tom

Men entusiastisk fanboy ekspeditør..? :p

En som er nøytral til merkene ville vel vært bedre?

 

Edit: Denne tråden har vel egentlig sporet av noe forferdelig.. skal vi fortsette denne diskusjonen i chattetråden?

 

Som sagt, jeg klarer å oppføre meg ute blant folk ;)

 

Jeg legger denne i chattetråden også, svar der.

Lenke til kommentar
Jeg har handlet hos Japan Photo en rekke ganger og har aldri hatt noen problemer med dem, tvert imot har jeg blitt møtt med meget god service.

Anbefaler deg å handle der fremfor andre steder.

Alle andre steder? :cry:

 

Neida, du tenkte sikkert "med mindre man bor i Oslo", men glemte å skrive det ;)

 

Finnes mange andre seriøse steder også :)

 

Uff... denne tråden er så off-topic at en eller annen ikke-deltakende moderator burde stenge den. Hehe.

Endret av Super8
Lenke til kommentar
Jeg har handlet hos Japan Photo en rekke ganger og har aldri hatt noen problemer med dem, tvert imot har jeg blitt møtt med meget god service.

Anbefaler deg å handle der fremfor andre steder.

Alle andre steder? :cry:

 

Neida, du tenkte sikkert "med mindre man bor i Oslo", men glemte å skrive det ;)

 

Finnes mange andre seriøse steder også :)

 

Uff... denne tråden er så off-topic at en eller annen ikke-deltakende moderator burde stenge den. Hehe.

Jeg tenkte på i forhold til F&V og diverse andre nettbutikker, Elkjøp osv.

Synes butikken du jobber i har livets rett da det er en liten og koselig butikk, dessuten jobber jo du der. Er altfor mange butikker med lite entusiastiske arbeidere i.

Tror jeg skal søke meg jobb i fotobutikk selv :-) (jobbe med noe man liker :-) )

Lenke til kommentar
Anbefaler deg å handle der fremfor andre steder.
Alle andre steder? :cry:
Jeg tenkte på i forhold til F&V og diverse andre nettbutikker, Elkjøp osv.

Synes butikken du jobber i har livets rett da det er en liten og koselig butikk, dessuten jobber jo du der.

Nettopp det jeg fisket etter å få høre :D Takk!

 

Nei, det er ikke så ille å jobbe i fotobutikk... jeg gjør mye mer enn bare å ekspedere, ellers kunne det nok blitt litt ensformig. Men det er hyggelig å kunne ta en fotoprat med kunder som er like interesserte som meg :)

 

Ja, det har blitt veldig til chattetråd dette her. Foreslår at vi flytter oss til Chattetråden her på Akam før Aetius fersker oss i å være off-topic. Skrekk og gru :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...