Gå til innhold

Elkjøp sin pris på GTA 4

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det koster 379 på nettet(29 i frakt)

Elkjøp

Ringte inn og de sa butikkprisen ville være 449, og samtilige butikker skulle ha det inne alerede, eller i allefall før den 29.

Merk at om du bestiller det, sender de det ikke før mandag og da muligens har du det ikke før onsdag/værstefall torsdag.

Torsdag er 1. Mai :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
du Elkjøp ekspert: Hvor mye får ver enkel Elkjøp butikk in?

tenker på Xbox 360 utgaven.

Elkjøp i Alta får eller har fått inn 8 spill, så antallet varierer nok fra hvor stor plassen er. Etc. Oslo med over 500000 innbygere vil garantert få mer enn Alta, som har 20000 innbygere.

Endret av stonhans
Skrevet

Håper de får det inn på Tirdag her i sandefjord har fri på tirsdag så jeg får hvertfall stått i kø på utsiden klokka 10, noe de trodde det skulle bli. men de var ikke sikkret og få noen kopier idet hele tatt sa de.. herregud

Skrevet

Vurderte og avbestille fra absolutt nå, da jeg fikk en mail fra de hvor de sa de sendte ut spillet på mandag.. Sparer jo litt ved å gjøre det, og jeg burde få spillet på release dersom jeg drar til elkjøp tidlig.. :) Noen meninger? :p

Skrevet

Elkjøp @ internett 379 ,- for ps3 (og Xbox360) GTA IV. Det står ikke "internettpris" på som det pleier ved gode tilbud, men noen mener 449 over?

Skrevet

Konkuranse er konkuranse, så du har full rett til å avbestille fra AS og handle på Elkjøp. Selv så er jeg en " trofast kunde" og avbestiller ikke et produkt med mindre jeg sparer veldig mye penger, evt tid. Syntes Absolutt spill virker veldig seriøse siden de sender ut mail om at spillet er noe forsinker ol, IKKE alle som ville gjort det"

Skrevet
Elkjøp @ internett 379 ,- for ps3 (og Xbox360) GTA IV. Det står ikke "internettpris" på som det pleier ved gode tilbud, men noen mener 449 over?

Prisen er 379,- i butikk.

Skrevet

Prisen er 379,- i butikk.

Der kom guruen ja :D Takker.

Skrevet

Noen som kan si med sikkerhet at alle elkjøp butikker har det inne da? vil ikke miste èn dag med gaming :) Kunne jo ha bæsja på meg å avbestille fra AS for så å finne ut at de ikke har det på elkjøp.. :p Søren at jeg ikke tenkte på dette mens de var åpne...

Skrevet

Alle elkjøpsjapper skal ha det inne ved åpningstid release ja, med mindre noe helt uforutsett skjer - trailere som krasjer o.l.

Derimot så har man ingen garanti for at det vil være på lager særlig lenge etter åpningstid, da det som dere sikkert har fått med dere ikke kommer like mye av spillene til norge som man hadde håpet på (for alle kjeder).

Skrevet

Det er greit, for jeg har fri! :)Betyr jo at jeg får det ca 1 eller 2 timer før også.. med tanke på at posten kommer rundt 11-12 tiden :p

Alltid greit og stikke innom elkjøp for å høre hvordan det egneltig går med ps3'n min også.. Sist sendte en mail og skulle ringe meg senere på dagen, noe han ikke gjorde.. Så, de vet forhåpentligvis noe.. :)

Da gjør vi det slik, så sparer jeg en 100 lapp, som jeg kan bruke på pils eller noe annet lurt.. :p

Skrevet

Jeg bestilte GTA IV for tre uker siden på Platekompaniet. Fikk mail i går (fredag) om at de skulle sende det da, så jeg regner med å ha det i postkassen på mandag.

Skrevet

Ja, merkelig det der. For på platekomaniet.no reklameres det på forsiden: "Endelig på lager, bestill nå!". Virker i grunnen ikke som de er veldig redde for å bli straffet for det

Skrevet
Ja, merkelig det der. For på platekomaniet.no reklameres det på forsiden: "Endelig på lager, bestill nå!". Virker i grunnen ikke som de er veldig redde for å bli straffet for det

Ja, det står det, men hvis du går inn på selve produket står det:

Lagerstatus: Forhåndsbestilling

Var litt merkelig det der ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...