Stonewyck Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Jeg har sett på 960 IS noen dager nå. Jeg har bla lest testen DinSide.no hadde av kameraet, og jeg er imponert. Bildekvaliteten er bra, og det har mange funksjoner. Ikke minst ser jeg en stor fordel i den meget gode videofunksjonen. Mitt spørsmål til dere: Finnes det gode alternativer til dette kameraet? Jeg vil vektlegge bildekvaliteten (selvfølgelig), men også funksjoner og innstillingsmuligheter. Videre er jeg veldig lysten på en god videofunksjon. Pris er ikke så viktig, men den bør jo ikke overgå prisen på 960IS vesentlig, men 1000kr+ er ikke umulig. Jeg skal bruke kameraet til mye forskjellig, alt fra 17.mai bilder, til fotografering/filming av treninger/kamper både innendørs (i idrettshall) og utendørs. Venter spent på svar!
Frakkas Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Hvis du går her og sammenlikner med Fujifilm FinePix F100fd f.eks på ISO800, da vil du se at Fuji'en har mye bedre bildekvalitet.
Stonewyck Skrevet 25. april 2008 Forfatter Skrevet 25. april 2008 Nå har ikke jeg så veldig god peiling på sånne ting, men for meg ser da ikke canonen så veldig ille ut i forhold til Fujien? Jeg så på house poster bildet, men maks oppløsning. Hvordan er videofunksjonen til F100fd i forhold til 960IS?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå