Gå til innhold

Er Unreal Tournament noe bra? (Burde jeg kjøpe det?)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fikk en sånn Update News på Steam nå, hvor en spillpakke med alle spillene (afaik) i Unreal-serien (Unreal 2: The Awakening, Unreal Tournament 3, Unreal Tournament 2004: Editor's Choice Edition, Unreal Tournament: Game of the Year Edition og Unreal Gold) er på tilbud til $45, litt under 300 NOK etter dagens kronekurs. Med andre ord: DRITTbillig.

Så jeg lurer på: Er dette et tilbud jeg burde benytte meg av? Har hørt litt av hvert om SP-delen i UT3, men hvordan er det ellers? Kort sagt: burde jeg kjøpe, ja eller nei?

Takk på forhånd=)

Endret av Dyrehagen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

226 kroner for å være eksakt, og ja. Det er garantert verdt det. UT spillene er geniale, husker jeg spilte UT-GOTY når jeg var kjempeliten. *mimrer*

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Unreal (1 + expansions) = Et av tidenes beste action-/skytespill på linje med Half-life 1.

Unreal Tournament 99 = Det beste deathmatchspillet. Fra første gang jeg følte ved dette spillet, så visste jeg at jeg ikke kunne gjøre noe annet enn å elske det. Spilte det aktivt i 3-4 år og kan enda ikke huske at jeg ble lei. Utrolig flott gjennomført.

Unreal 2 The Awakening = En litt pussig sammensetning som jeg egentlig ikke gjorde noe mer enn å spille kjapt gjennom. Ikke noen verdig oppfølger.

Unreal Tournament 2k4 (ekskluderer 2k3) = Ble det som rettet opp for skaden som UT2k3 gjorde. Spillet ble godt mottatt av meg og jeg fikk nok en gang hekta. Men det gikk dessverre over mye raskere enn UT99. Litt for lite gotisk og mørkt, sammenlignet med UT99.

Unreal Tournament 3 = Har ikke fått spillt det enda, pga mangel på brukbar maskinvar :p

Skrevet

Noen som vet om det finnes servere for de litt eldre utgavene, eller er de bare for LAN?

Er det med bots i de eldste spillene, eller må disse lastes ned utenom?

Har hatt mye moro med UT tidligere. :D

Skrevet

Jeg spilte det første Unreal Tournament for ikke lenge siden, fungerer utmerket både på nett og i LAN : ) Finner masse servere, samt mange fun servere!

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
Noen som vet om det finnes servere for de litt eldre utgavene, eller er de bare for LAN?

Er det med bots i de eldste spillene, eller må disse lastes ned utenom?

Har hatt mye moro med UT tidligere. :D

Bottene kommer med spillet ja.

Skrevet (endret)

Løp og kjøp, en klassiker. Ser du bort i fra grafikken (som ikke er ille enda) er det fortsatt bedre/minst like bra som ut3 og andre multiplayer spill. Dette spillet har gameplayet i orden. Selv kan jeg heller ikke glemme musikken og de mange geniale brettene :)

Endret av Crossfire
Skrevet

Jeg likte Quake III: Arena mye bedre enn Unreal Tournament 1, men begge to er klassikere. Likte ikke Unreal Tournament 2k3 noe særlig på grunn av den lynpistolen og mangelen på skins (spilte det første veldig mye med He-Man og den gjengen der, Alien, Ash fra Evil Dead og så videre). Har bare prøvd demoer av 2k4 og UTIII, men begge to ser svært lovende ut om man liker slike spill. Jeg venter heller på neste Quake III (dvs neste Quake-multiplayer, ikke Quake V) men UT er definitivt en bra serie.

Når det gjelder "vanlig" Unreal likte jeg det første veldig mye, men det andre ble en gedigen skuffelse. Som vanlig fokuserte de altfor mye på grafikk og fysikk, og altfor lite på historie og spillbarhet som i Crysis.

Skrevet

Jeg kjøpte denne pakken i går faktisk, som sagt, med gårsdagens kurs betalte jeg vel 231,- spenn for ALLE Unreal-spillene. Er et uslåelig tilbud det. :)

Unreal 1 er et veldig bra fps. Jada, grafikken er utdatert, selv om den var top of the line da spillet kom. Men omgivelsene og feelingen i spillet er fortsatt blant de aller beste jeg har spilt.

Unreal Tournament er fortsatt et fryktelig morsomt multiplayer-spill, og jeg hadde ingen problemer med å finne servere da jeg prøvde det som smått i går.

Unreal 2 er som allerede nevnt ikke fullt så morsomt. Det er et ganske generisk single-player fps, igjen var grafikken meget god da spillet kom men historien, settingen og gameplayet fenget ikke like godt. Til tross for dette er det grei underholdning å spille gjennom det et par ganger.

Ut2k3 er UT med bedre grafikk.

UT3 er Ut2k3 med bedre grafikk. Har du en bra rig så er jo å oppleve grafikken i dette spillet omtrent verdt 200 spenn alene.

Til opplysning fungerte alle spillene uten problemer på XP ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...