Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte dekk til 255/35/19"


Anbefalte innlegg

Jeg er i ferd med å kjøpe en Ny A4 170TDI 2009 med s-line pakke osv... men sitter alerede å tenker på hvilken type dekk jeg skal ha neste gang jeg må skifte, (kjører mye har i allefall et dekkskift før året er omme vil jeg tro)

 

Har god erfaring med Federal RS595 på min forrige bil, har også sett noe på Eagle F1 Async og Sportmaxx GT, kom forresten over noen som heter NITTO Invo, men virker ikke som det er noen i norge som tar inn disse, muligheten er selvsagt å importere, men litt synd å betale ca like mye i frakt bare ikke mer, enn dekkene koster :p

 

Så jeg lurer på om det er noen som har noen gode forslag, jeg kjører som saagt mye og da gjerne i en noe høy hastighet, så komfor og grep er viktig, tja støy også for den del.

Mye vått føre også så kan være en fordel med dekk som er noe greie i forhold til vannplaning osv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Continental Sportcontact 3 burde være yppelig :)

Har satt det på noen Audi´er av lignende type..

 

 

Vil nok tro det er det som følger med selv om den blir kjøpt gjennom dinbilpartner.no fra Sveriges Lecab og ikke Møller.

 

Men blir jo spennende å se hvordan disse er å kjøre på. Fikk Pirelli Zeronero med A3 og kan ikke si jeg var så veldig fornøyd med dem, slet dem fort ned, men greie nok å kjøre på ellers

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...