LekebiL Skrevet 4. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2003 jeg har akkurat INST RedHat 8.0:Tjener , men når jeg skriver "linuxconf" i bash. Får jeg følgende melding: [root@playBox root]# linuxconf -bash: linuxconf: command not found Hva er galt? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 4. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2003 Det kan være to ting. 1. Du har ikke linuxconf. 2. Du har ikke linuxconf i noen katalog som ligger i PATH-variabelen. Jeg holder en knapp på nr. 1. Kansje heter det Linuxconf? Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2003 Åssen kan jeg få Linuxconf? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 4. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2003 Her har du et utgangspunkt: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=...G=Google+Search Lenke til kommentar
w3edr5t Skrevet 4. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2003 linuxconf ble tatt bort i Redhat 8. Du må installere det. Hva er det du skal endre som krever at du bruker linuxconf ? Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg har fått innstalert det nå, jeg kan ikke alle kommandoene så bra enda. Så linuxconf er da redningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå